2019-10-30, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGenic
Hon har samma introduktionsbild som LillaBrunetten (också RS) hade förut, och jag blev rånad när jag skulle besöka henne förra veckan. Så jag skulle säga att det är en stor risk.

Vem skulle du besöka? Vart blev du rånad?
Citera
2019-10-30, 02:09
Medlem
Citat:
Inga inlägg och nyreggad profil. Så en chansning. Någon gång sänker man garden, och då går det fel. Men det kändes seriöst i konversationerna vi hade.
Nu i efterhand har jag kollat upp henne lite mer, och hon har en hel del domar i bagaget gällande bl.a bedrägeri, stöld, misshandel, knivlagen och drogrelaterat.

Vänta, vem handlar det om nu??
Citera
2019-10-30, 02:48
Medlem
Citat:
Hon har samma introduktionsbild som LillaBrunetten (också RS) hade förut, och jag blev rånad när jag skulle besöka henne förra veckan. Så jag skulle säga att det är en stor risk.

Jag kollade nu o det är ju inte samma bild?? Bara likadan/liknande kjol... syns ju att de är olika
Citera
2019-10-30, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FingalFuling
Jag har träffat henne. Helt ok om man gillar tjejer åt det kraftigare hållet med stora naturtillgångar. Man får vad man betalar för. Owo är 500 extra. Ett tips: Ingången är den diskreta porten på baksidan, inte salongen med det stora skyltfönstret. (De såg väldigt fundersamma ut när jag frågade efter Maria...)

Stort tack! Försökte få till en träff häromdagen men då hade hon inte tid. Hon var dålig på att svara på Whatsapp så hoppas hon är mer tillgänglig en annan dag.
Citera
2019-10-30, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaifanut
Någon som träffat den storbystade negressen vid namn Angel69 som annonserar på RE? Vet att hon annonserat under liknande namn förut, typ brownsugar69. Berätta gärna om er erfarenhet med henne.

Har försökt få till en träff med henne. Hon bor i ett lite halvsunkigt område väldigt nära Solna pendeln. Jag var hela vägen fram till hennes port men då svarade hon inte i telefon eller på kik! Efter att ha väntat där ett tag så blev jag nojjig och stack. Sen bad hon om ursäkt, men känns som att det finns vackrare mörka damer för samma pris.
Citera
2019-10-31, 16:31
Medlem
Någon som träffat maritza från RS och kan berätta?
Citera
2019-10-31, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av holymontana
Någon som träffat maritza från RS och kan berätta?
En fin egenskap är ge någonting,innan man kräver en gåva.
Detta var ej tänkt som någon kritik,mer som ett tips.
Citera
2019-10-31, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
En fin egenskap är ge någonting,innan man kräver en gåva.
Detta var ej tänkt som någon kritik,mer som ett tips.

Ahh, dåligt formulerat av mig. Ville inte veta om hennes tjänster var bra eller inte utan mer om det är säkert med tanke på att när jag sökte på hennes telenr kom det upp en artikel om någon som blivit tagen för koppleri och det var citerat från hennes annons. Artikeln var dock från typ 2012 så
Citera
2019-11-01, 11:54
Medlem
Ingen som har träffat aliceinwonderland?
Riktigt intressant profil, men drar mig för att träffa någon utan omdömen..
Citera
2019-11-01, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaraith
Vem skulle du besöka? Vart blev du rånad?
LillaBrunetten, i hennes och hennes sambos lägenhet.

Citat:
Vänta, vem handlar det om nu??
LillaBrunetten

Citat:
Jag kollade nu o det är ju inte samma bild?? Bara likadan/liknande kjol... syns ju att de är olika
Den bilden som Enflicka har nu är identisk med den som LillaBrunetten hade som profilbild förut. Jag vet, för jag har sparat dem.
Citera
2019-11-01, 13:58
Medlem
Citat:
LillaBrunetten, i hennes och hennes sambos lägenhet.

LillaBrunetten

Den bilden som Enflicka har nu är identisk med den som LillaBrunetten hade som profilbild förut. Jag vet, för jag har sparat dem.

Titta igen, båda bilderna finns på RS på deras profil
Citera
2019-11-02, 18:34
Medlem
Lillabus18 på RS, någon som har träffat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in