2019-12-10, 22:24
Medlem
Om han kom upp på e22an från den såkallade "tjuvrökarbron" så finns det ett antal ställen han kunnat synas ifrån beroende på hur långt han yrade omkring på 22an, där är blandannat en sporthall, en skola och busshållplatser.. jag är dock inte säker på var ni menar att han sprang omkring så rätta mig gärna om jag är ute och svävar nu
Citera
2019-12-10, 22:25
Medlem
Nej inte vid bron! Han kom upp mellan lägenheterna & önos!
Citera
2019-12-10, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Morgan
Vem säger att polisen inte förhört sig om dessa människor?

Det är inte den enda observeringen av personer som betett sig konstigt vid udda tidpunkt.
Detta är INTE påhitt.

Då lär det ju som sagt komma fram rätt snart. Just nu är det bara dravel utan förankring
Citera
2019-12-10, 22:29
Medlem
Ja allt kommer ju att komma fram, inte meningen att skapa någon osämja här, ville bara dela med mig av det jag vet & vara en del av tråden.
Citera
2019-12-10, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stivali
Så om jag imorgon knackar dörr på Betaniavägen 22 så kommer någon där bekräfta vad du säger?

Tänk steget längre
Citera
2019-12-10, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fetkorvmedsenap

Okej då är det inte osannolikt att folk har sett honom yra omkring.
Citera
2019-12-10, 22:33
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Tänk steget längre

Vadå? Anställda på Önos? Upplever du hotbild på något sätt eller varför kan du inte tala klarspråk?
Citera
2019-12-10, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stivali
Vadå? Anställda på Önos? Upplever du hotbild på något sätt eller varför kan du inte tala klarspråk?

Varför ska jag tala klarspråk när du har alla svar framför dig?
Citera
2019-12-10, 22:40
Medlem
Stivalis avatar
Jag tror Fetkorvmedsenap talar sanning. Det var nämligen precis där väskan låg & hon hittades där hon mördades. Ifall Hökare Lars väg fortsatt rakt ner till ån så har ni platsen där väskan låg & det är ju sannolikt där hon mördades & hittades. Kutar man då i panik rakt upp så hamnar man på E22 precis mellan Önos & Betaniavägen 22.
Citera
2019-12-10, 22:41
Medlem
Citat:
Ja allt kommer ju att komma fram, inte meningen att skapa någon osämja här, ville bara dela med mig av det jag vet & vara en del av tråden.

Stopp stopp stopp! Vänta här nu. Var vänlig och punkta upp allt du känner till och gör det i rätt ordning. Att slänga ut en halv kommentar hit och dit blir bara jobbigt att både följa och förstå.

Hur var personen klädd? Mörkklädd - färg på jackan - grå, svart eller någon annan mörk färg?
Vilken tid var detta - 11.15?
Vilken bil hämtade upp personen? Biltillverkare och färg (dina uppgifter önskas och inte vad någon annan i tråden kommenterat)
Kan Du bekräfta eller misstänker du att denna personen är MGM, eller har du uppgifter om att det ska vara någon annan?
Citera
2019-12-10, 22:42
Medlem
Citat:
Du menar på fullt allvar att någon ska ta sig vid sidan av e22 två-trehundra meter i terräng för att plockas upp av stannad bil precis när han når upp till vägen mellan lägenheterna och Önos?
Orimligt
Citera
2019-12-10, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tollarp86
Då lär det ju som sagt komma fram rätt snart. Just nu är det bara dravel utan förankring

Komma fram? Det är en iakttagelse som polisen värderar därefter. Förankring, ja...hur förankrar man något man blir vittne till och som man tycker är lika märkligt själv? Vid tillfället visste åtminstone inte jag att det fanns en saknad person, nu visar det sig att denna person kan ha legat död bara ett stenkast från där mannen (som uppenbarligen var påverkad av något) stövlade runt och sedan blev upplockad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in