Citat:
Ursprungligen postat av
tauceti
Hon är galen den kvinnan. Ockupant
Mjae, för ordningens skull bör det påpekas att ordet i detta sammanhang översätts närmast till "ämbetsinnehavare", vilket tekniskt sett är korrekt även om hon medvetet använder ett ord som avser att föra tankarna till en illegitim ockupant. Stolltanten har sagt så mycket strunt att man kan välja och vraka bland hennes ylande. Googla t.ex. hennes påståenden om presidentkandidat Gabbard för betydligt bättre exempel på hur hon verkar tappa greppet om verkligheten på riktigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
tauceti
Hon verkar inte förstå att hon är passé. Dock var det roligt att läsa kommentarerna på hennes sida. 90% var negativa till henne. Jag hoppas innerligen att hon läser folks svar. Den kärringen förtjänar allt ont som kommer i hennes väg.
Ha. Som om hon skulle ha tid att läsa vad den simpla pöbeln tycker.
Citat:
Ursprungligen postat av
tauceti
Sen så har tråden varit full med aktivitet senaste tiden, och jag var säker på att jag skulle ha massa sidor att läsa igen nu när jag är klar för dagen och får min egentid, men konstigt nog så är det dött i tråden. Varför? Tråkigt att det är så lite aktivitet. Hade varit intressant att få höra vad motståndarna till Trump har att säga nu när man har bestämt sig för att inte gå vidare med bribery och QPQ.
Det talar sitt tydliga språk om vilken sanslös luftpastej det handlar om. Zergis, ertil, lucas och givetvis trådens ständiga inventarie klyban borde haft julafton nu när den riktiga impeachmentcirkusen ska börja och alla kort åker fram på bordet, men konstigt nog är det bara samma idisslande av förryckta påståenden ("Trump har erkänt QPQ via ombud!!") och hårdskruvat önsketänkande från amerikansk vänstermedia.