2019-12-10, 09:42
Medlem
Bakaxels avatar
Vet någon om transan från Malmö som enligt någon ska ha uttalat hot mot E någon vecka innan försvinnandet, har denne någon inbördes relation till A.A och närmsta kretsen?

^
|
|

Förlåt att jag skrev tre någon i rad. Jag hatar att skriva på telefon.

Jag undrar bara om det finns substans i det hotet och att det därmed kan vara så att gråkappan faktiskt är som hävdats denna transa. Ett hot är ett hot liksom. Det skulle därför vara intressant att se en eventuell koppling mellan denne transa och A.A & gänget.
Senast redigerad av Bakaxel 2019-12-10 kl. 09:55.
Citera
2019-12-10, 09:49
Medlem
Skaraborg2s avatar
Kommer nog att bli löst.

Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
De var flera inblandade på mordplatsen och någon av de andra har pekat ut AA. Därför häktas AA så snabbt i sin frånvaro direkt när kroppen hittas. Jag tror det här får en upplösningen ganska snart.

Precis vad jag också har trott hela tiden.

Det var flera personer närvarande på platsen och därför blev AA anhållen så snabbt. T. o. m. i sin frånvaro. Tror också att detta kommer att lösas. Den häktade MGM kommer nog att börja "sjunga" efter ett tag i ensamhet.
Citera
2019-12-10, 10:06
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Kom ju fram på första sidan i tråden..

Skulle ha börjat läst från första istället för sista sidan då
Tack för svar.
Citera
2019-12-10, 10:08
Medlem
Blaire-Witchs avatar
http://www.kristianstadsbladet.se/nyheter/tva-misstanka-ranare-gripna-2/

Rån inatt i Tollarp, sjukt vad mycket det är som händer här. Har säkert inget med mordet att göra men man vet ju aldrig säkert.
Citera
2019-12-10, 10:11
Medlem
Hittade AA på Instagram han heter jordgubbeen där finns många bilder på honom och gänget. Mycket snack om att pengar är det viktigaste i livet.
Citera
2019-12-10, 10:13
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2

Det var flera personer närvarande på platsen och därför blev AA anhållen så snabbt. T. o. m. i sin frånvaro. Tror också att detta kommer att lösas. Den häktade MGM kommer nog att börja "sjunga" efter ett tag i ensamhet.

Ja, jag tror AA har rätt mycket ångest i häktet. Särskilt om han har ett beroende och nu börjar tända av. Det kan vara RJ som har pekat ut honom som någon skrev för länge sen i tråden. Tror inte det var teknisk bevisning som ledde till AA så snabbt, typ att de pejlat in hans mobil till den platsen och tidpunkten, utan någon som var med och såg det hela började prata för polisen.
Citera
2019-12-10, 10:25
Medlem
På ett av fotona på A.A's Instagram från Spanien finns El*ssa med. Just saying...
Citera
2019-12-10, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minaskor40
Hittade AA på Instagram han heter jordgubbeen där finns många bilder på honom och gänget. Mycket snack om att pengar är det viktigaste i livet.

Hahaha wow vilka jävla losers..

https://imgur.com/a/hmoACfm

https://imgur.com/a/snKOhZX

Vem är vem där då?

https://imgur.com/a/UPChlAh

Transa i mitten eller?
Senast redigerad av Unni.Drougge 2019-12-10 kl. 10:35.
Citera
2019-12-10, 10:30
Medlem
Skaraborg2s avatar
Kommer nog att bli mjuk och talför.

Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Ja, jag tror AA har rätt mycket ångest i häktet. Särskilt om han har ett beroende och nu börjar tända av. Det kan vara RJ som har pekat ut honom som någon skrev för länge sen i tråden. Tror inte det var teknisk bevisning som ledde till AA så snabbt, typ att de pejlat in hans mobil till den platsen och tidpunkten, utan någon som var med och såg det hela började prata för polisen.

När han nu inte har tillgång till droger kommer han att bli mjuk och talför på sikt.

Kan vara RJ som har pekat ut honom för att skydda sitt eget skinn. Det tror inte jag heller. Anhållandet av AA gick alldeles för snabbt.
Citera
2019-12-10, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minaskor40

Han ser inte riktigt kry ut på dom sista bilderna om man säger så..
Citera
2019-12-10, 10:41
Medlem
LjusetsFamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2

Fast om det var, enligt er, flera inblandade på brottsplatsen så borde väl fler än bara AA ha anhållits?
Citera
2019-12-10, 11:02
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LjusetsFamn
Fast om det var, enligt er, flera inblandade på brottsplatsen så borde väl fler än bara AA ha anhållits?

Har väldigt svårt att tro på att han gjort det här själv. Ser ut som en follower.

Hjärnan är en annan, tänker jag. T ex ett jädra vad. ” Du vågar inte etc”

Kolla hans position i ”flocken”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in