Citat:
Ursprungligen postat av
Fetkorvmedsenap
Ja ni alla märker att D/O beter sig sjukt märkligt. Jag är så säker att D/O har ett finger med i spelet, ofrivilligt eller frivilligt låter jag vara osagt. Vet att D/O’s pappa är polis & kanske någon form av inblandning från D/O skulle ta sjukt hårt på pappan så därav lögner från D/O? D/O’s bror är dessutom en känd youtuber.
Att du har koll på tiden och dessutom återger information som är svår att scrolla sig till så vill jag inte längre avfärda dig som troll. Min första känsla, precis som för
Stivali var det osannolika och Hollywoodaktiga i vittnesmålet men också att det liksom förvränger den motivbild som börjat knådas fram i tråden.
Men visst även jag spann vidare i mitt förra inlägg på de rykten du hört för jag hade väl redan då börjat greppa att du inte far med påtänd osanning. Men jag vill hur som helst inte tillhöra den gruppen som kastar bajs på det du skriver längre.
Om det således stämmer att den svartklädda personen kom kutande och dessutom överensstämmer så väl med tiden, och sedermera blev upphämtad av en svart bil... Så kanske det inte var helt i onödan den tragglades om alla bilar och dylikt tidigare i tråden? Vem har en svart bil? Det måste ju vara någon i den närmsta kretsen kring A.A som var den svartklädda personen, om inte han själv?
Det där om den avdäckade personen en bit utanför centrum känns inte intressant, mer som ett upphausat byrykte.
Att E's mamma skulle plocka upp denne är inte heller omöjligt men en skitnödig detalj. Det kan ju varit vilken random ungdom som helst. Också att D/O låg avsvimmad intill E's fyndområde låter ju helt bananas. Det skulle kunna vara en möjlig nödlögn av D/O om det är så att hen setts ikring området vid tidpunkten och vistats i sällskapet som var där när mordet skedde.
Tillägg: om det stämmer att A.A faktiskt plockades upp i dåligt skick av mamman, så kunde det ju vara en förklaring till varför han var där med blommorna. Även om detta känns som en fars och säkert bara rykten.