Citat:
Ursprungligen postat av
whippo83
Intressant med en "från byn" som sett henne i vardagen. Har du pratat med henne? Klädde hon sig mer elegsnt/utmanande än övriga tjejer i Tollarp? Umgicks hon mest med tjejkompisar, eller mest killar? Visste du att hon var kille från början, eller fick du veta det nu? Snackades det på byn om de två transorna eller brydde sig folk inte i största allmänhet?
Jag har sett henne många gånger. Både den blonda & den uppklädda svarthåriga. Trodde bara inte det var samma person. Har dock aldrig tänkt att det skulle vara en trans. När jag hörde rykte om en trans så trodde jag att det var den andra som avsågs. Även Diana är väldigt snygg som tjej men rösten kändes lite spelad på något sätt, varför jag anade att hon var trans. Jag tror inte att Diana helt gick in i rollen som tjej, förekommer ju tex i TV som Otto. Emilia hade en len & vacker röst då jag hälsat på henne.
Jag känner inte folk i Tollarp bra, framförallt inte ungdomar. Kan därför inte svara på frågor om umgänge.
Citat:
Klädde hon sig mer elegant/utmanande än övriga tjejer i Tollarp?
Om Emilia klädde sig mer elegant än andra tjejer i Tollarp? Ja, snacka om!!!
Hon kunde vara extremt elegant & tjusig. Så snygg att det var närmast chockerande. Till skillnad från de flesta i tråden har jag mött henne i verkligheten. Det var en bedårande syn. Så man tappar hakan. Av olika skäl har jag inte vistats i utelivet på senare år så jag är inte så van vid att se många uppklädda tjejer. Måste säga att Emilia är förmodligen den snyggaste tjej jag sett de senaste 5-6 åren. Absolut! Det säger jag inte bara för att hedra henne utan för att det är så.
Bilderna gör henne inte riktigt rättvisa. Nätet kryllar av sådana bilder där man poserar, tjejer som sexiga, killar som spänniga. Bilderna på min näthinna är från verkligheten. Det var mäktigt att se henne från nära håll. Hela gestalten var liksom så det osade elegans & sensualitet.