Hej @Veckans klubba
Nu följer fortsättningen från de 3 stycken tidigare skrivna inläggen från sidan 2.784.
Detta gäller det 4:e skräckfilms-exemplet med efterkommande uppföljare till den föregående skräckfilmen.
1: ) Detta handlar om en Amerikansk Sci-fi- och skräckfilm med titeln: "Invasion of the Body Snatchers" från året 1956, och skräckfilmen som sådan, är mycket bra och även väldigt spännande.
Som huvudrolls-innehavare inom denna skräckfilmen, ser vi Kevin McCarthy som "Doctor Miles J. Bennell" ... skräckfilmen är i regi av filmregissören Don Siegel.
2: ) Nu förflyttar vi oss hela 22 år framåt i tiden, det vill säga, från året 1956 och fram till året 1978.
Detta handlar vidare sagt om en Amerikansk Sci-fi- och skräckfilm som har samma filmtitel som sin föregångare, det vill säga, "Invasion of the Body Snatchers"från året 1978, inom denna andra skräckfilmen ser vi åter igen Kevin McCarthy som "Doctor Miles J. Bennell" ... inom denna skräckfilmen finns även Donald Sutherland och Jeff Goldblum samt inom just denna filmen ser vi filmregissören Don Siegel som en Taxi Chaufför, skräckfilmen som sådan, är mycket bra och dessutom riktigt kuslig på sina ställen, till exempel, The dog with a human face.
Sci-fi- och skräckfilmen med titeln: "Invasion of the Body Snatchers"från året 1956, är en riktigt fin och bra klassiker och har ett gott sevärde, när man sedan kommer till skräckfilmen "Invasion of the Body Snatchers" från året 1978, så har även denna filmen ett gott sevärda, detta sagt med anledning av, att Kevin McCarthy fortfarande innehar huvudrollen som "Doctor Miles J. Bennell.
Slutligen sagt, Nu har jag givit dig 4 olika skrivna inlägg om skräckfilms-exempel och dess efterkommande uppföljare och vad jag anser om dessa skräckfilmernas sevärden, och nu får du mer än gärna svara mig på följande och tidigare skrivna inlägg, vilka i sin tur var #33.404 och #33.405 och #33.406 samt inkluderat detta nyligen skrivna inlägget.
Mvh/ @JokerMannen