2019-12-10, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Sonija

Nej, inte det.
Vill dock inte skriva ut det här, känns onödigt.
Citera
2019-12-10, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Komment1
Nej, inte det.
Varför har MGM styckat henne ? är det bästa sätt att bli av med offret ?
Citera
2019-12-10, 01:33
Medlem
Kanske finns regler för ritualmord i den kultur dom kommer ifrån. Typ stening (fast det är det ju inte här). Vem som skär först och sånt. Hur man behandlar liket. En fråga för socialantropologer.
Citera
2019-12-10, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BHmn

Jag vet inte varför just han gjort det.
Men generellt brukar det ju vara enklare att få ut en styckad kropp ut från lägenheten om mordet skett där, istället för att bära ut en hel, stor kropp från lägenheten och riskera att bli upptäckt av alla grannar.
Citera
2019-12-10, 02:03
Medlem
Citat:

För att HEN är en FEG idiot UTAN HEDER!
Och så även ni som vet men tiger!
Citera
2019-12-10, 02:31
Medlem
Citat:
Nej, inte det.

Förstår att det känns onödigt för dig, ja, men samtidigt ganska onödigt att du har i såååå många inlägg tjatat om att hon har "fel" namn och att du tycker det är mysko. Hmm... sätter massa kanhända totalt onödiga griller i huvudet på mig nu.

Är det igen bidragsfusk det är frågan om, folk bor inte där de är folkbokförda? Man "lånar" sin adress (mot betalning/gentjänst) för släkt, kompis eller dyl.

Finns det annanslags brottslighet runtom dessa människor som W. visste om och blev stort hot när hon tänkte lämna T?

Var "intgrationsexperten" måhända tänkt som fru till T. och gjorde W. desperat och hotade med att .....?

Eller något annat än det som verkar blivit "sanning" till vad som hänt och varför?
Citera
2019-12-10, 02:35
Medlem
Finns det någor som hört det samma som jag .Det som hittats är en arm med en tatto på som bekräftar att det är wilma .Polisen har brutit upp golvet hemma oss den mistänkte .Någon som hört det samma bara undra.
Citera
2019-12-10, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sensas3000
Finns det någor som hört det samma som jag .Det som hittats är en arm med en tatto på som bekräftar att det är wilma .Polisen har brutit upp golvet hemma oss den mistänkte .Någon som hört det samma bara undra.

Skrivits här även men inte bekräftat.
Citera
2019-12-10, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marielo
Jag avsåg för min del att även en liten mängd eventuellt kan säga en del (DNA?).
Nej något avlopp har jag inte pratat om.
Har inte ens tänkt på.
Vad tror du att de har gjort då? Inte ens försökt städa och spola ner allt i avloppet? Sluta snacka mängder för det finns inte på kartan att de lämnat så tydliga spår efter sig.
Citera
2019-12-10, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Förstår att det känns onödigt för dig, ja, men samtidigt ganska onödigt att du har i såååå många inlägg tjatat om att hon har "fel" namn och att du tycker det är mysko. Hmm... sätter massa kanhända totalt onödiga griller i huvudet på mig nu.

Är det igen bidragsfusk det är frågan om, folk bor inte där de är folkbokförda? Man "lånar" sin adress (mot betalning/gentjänst) för släkt, kompis eller dyl.

Finns det annanslags brottslighet runtom dessa människor som W. visste om och blev stort hot när hon tänkte lämna T?

Var "intgrationsexperten" måhända tänkt som fru till T. och gjorde W. desperat och hotade med att .....?

Eller något annat än det som verkar blivit "sanning" till vad som hänt och varför?

Jag har inte tjatat om det utan skrivit om det när någon ställt en fråga eller det kommit på tal. Jag vet ju ännu inte om mamman är inblandad och känns därför fel att hänga ut hennes namn.

Angående integrationspedagogen eller vad hon nu är så tvivlar jag starkt på det. Hennes familj är/har varit IS-stödjare medan MGM och hans familj mer är åt det sekulära hållet. Så njae..

Föräldrarna till MGM är helt vanliga människor, försvarar dem inte på något sätt om de ligger bakom detta men att de skulle vara maffia, ha erfarenhet av att mörda, kriminella och allt sådant känns bara som skitsnack för mig som känner till dem. Det är bokstavligt en helt vanlig familj.
Jag tror helt enkelt att MGM pga svartsjuka mördat Wilma antingen med flit eller "råkat", och att pappan sedan i panik för sonens framtid valt att dölja allt. Vilket såklart inte är rätt alls ändå.
Citera
2019-12-10, 03:57
Medlem
Citat:
Jag har inte tjatat om det utan skrivit om det när någon ställt en fråga eller det kommit på tal. Jag vet ju ännu inte om mamman är inblandad och känns därför fel att hänga ut hennes namn.

Angående integrationspedagogen eller vad hon nu är så tvivlar jag starkt på det. Hennes familj är/har varit IS-stödjare medan MGM och hans familj mer är åt det sekulära hållet. Så njae..

Föräldrarna till MGM är helt vanliga människor, försvarar dem inte på något sätt om de ligger bakom detta men att de skulle vara maffia, ha erfarenhet av att mörda, kriminella och allt sådant känns bara som skitsnack för mig som känner till dem. Det är bokstavligt en helt vanlig familj.
Jag tror helt enkelt att MGM pga svartsjuka mördat Wilma antingen med flit eller "råkat", och att pappan sedan i panik för sonens framtid valt att dölja allt. Vilket såklart inte är rätt alls ändå.

Tack för svaret! Du låter saklig och trovärdig iallafall. Om tjatet menade jag att du blivit så illa tvungen att tjata tom pga mig själv som frågar och inte fick en klar bild. Så förlåt för det!
Hoppas för de hemmavarande barnens skull att föräldrarna inte har mer med saken att göra än att de lånat bilen eller bilarna! Än så länge hoppas jag nog för mycket, de är ju fortvarande misstänkta.
Citera
2019-12-10, 04:35
Medlem
flashblakks avatar
Citat:

Citat:
Jag vet inte varför just han gjort det.
Men generellt brukar det ju vara enklare att få ut en styckad kropp ut från lägenheten om mordet skett där, istället för att bära ut en hel, stor kropp från lägenheten och riskera att bli upptäckt av alla grannar.

Gulliga ni är som aldrig hört talas om att man inom islam UPPMANAS att dekapitera huvuden på kuffar (="otrogna" =icke-muslimer). Muhammed gjorde så, alla som tror på Islam tycker att han hade det rätta sättet att leva

Minns ni inte https://www.varldenidag.se/nyheter/skandinaviska-kvinnor-misstankt-halshuggna-av-islamister/reprlB!BaAs4AWeGL0CY5oT2087g/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in