2019-12-08, 21:55
Medlem
LustigeLukass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Du menar i själva nyemissionen, visst. Men då köper hon dem förstås, hon får dem inte gratis. Och så är jag inte säker på att man kan välja hursomhelst vem som ska bli tilldelad vid emissionen.

Det kan de väl? Själva tecknandet är mer eller mindre bara en intresseanmälan. Därefter är det upp till bolaget tillsammans med emissionsinstitutet att avgöra vem som blir tilldelad.
Citera
2019-12-08, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LustigeLukas
Det kan de väl? Själva tecknandet är mer eller mindre bara en intresseanmälan. Därefter är det upp till bolaget tillsammans med emissionsinstitutet att avgöra vem som blir tilldelad.
Ok om du säger det så. Som sagt så har jag inte koll på om man kan tilldela som man vill eller måste följa givna regler.

I vilket fall, för att det ska kunna ha någon större mening för hennes ekonomi måste det ju ha kombinerats med ett lån, det räddar henne knappast att öka sina besparingar med 40%, även om det är väldigt bra avkastning på kort tid.
Citera
2019-12-08, 22:19
Medlem
Giant Squids avatar
Ser framför mig när K-Fastigheter kraschar och aktierna blir värdelösa och när verkligheten hinner ikapp hur det kommer gråtas ut att -Erik lurade mig på alla mina besparingar.
Citera
2019-12-08, 22:25
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Ser framför mig när K-Fastigheter kraschar och aktierna blir värdelösa och när verkligheten hinner ikapp hur det kommer gråtas ut att -Erik lurade mig på alla mina besparingar.

"Erik tog mig bara för mina pengar"🤣🤣🤣🤣
Citera
2019-12-09, 01:30
Medlem
Nu följer Isabella Eriks dotter Id@ på Instagram. Isabella läser flashback så hon har garanterat läst att Eriks barn inte tål henne.
Citera
2019-12-09, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Nu följer Isabella Eriks dotter Id@ på Instagram. Isabella läser flashback så hon har garanterat läst att Eriks barn inte tål henne.

Hon har gjort det sen i somras... och dottern följer tillbaka.
Citera
2019-12-09, 07:42
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pikovaja
Hon har gjort det sen i somras... och dottern följer tillbaka.

Där sprack ännu ett av Efternamns påståenden då? För det var ju Efternamn som påstod att hans barn hatar Isabella och att hon bor på Hotell Post när hon är i Göteborg.

Nu påstår hen alltså att Isabella plötsligt börjat följa Id@ som någon slags desperat respons på Efternamns djupa inblickar, när Isabella och Id@ i själva verket följt varandra sedan i somras
Senast redigerad av Tintin.i.Kongo 2019-12-09 kl. 08:22.
Citera
2019-12-09, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Där sprack ännu ett av Efternamns påståenden då? För det var ju Efternamn som påstod att hans barn hatar Isabella och att hon bor på Hotell Post när hon är i Göteborg.

Fast nu är det ju så att hon under sina besök i Gbg faktiskt bott på Post. Att hans barn hatar Isabella är ingen underdrift. Isabella och Id@ hade en period då de inte följde varandra.
Citera
2019-12-09, 09:22
Medlem
Är det bokslutet som kommer denna vecka?
Ett företag gick ju i konkurs för några veckor sedan.
Citera
2019-12-09, 10:22
Medlem
Fejkits avatar
Citat:
Är det bokslutet som kommer denna vecka?
Ett företag gick ju i konkurs för några veckor sedan.

Vilket bolag syftar du på?
Citera
2019-12-09, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fejkit
Vilket bolag syftar du på?

Dom gick i konkurs? Hårsnoddarna
Citera
2019-12-09, 10:40
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Dom gick i konkurs? Hårsnoddarna

Jag vet inte vilket bolag du menar när du skriver "Är det bokslutet som kommer denna vecka?" Men Hårsnoddarna heter H Hold Fashion AB

https://www.allabolag.se/5591632400/h-hold-fashion-ab

Säljer produkter under varumärket Hermine Hold

https://herminehold.com/se

https://www.breakit.se/artikel/22891/efter-konkursen-lowengrip-grundade-hermine-hold-ska-saljas
Senast redigerad av trottwell 2019-12-09 kl. 11:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in