Kan pojkvännen vara oskyldig och pappan den skyldige? Att far och son hjälps åt är utomordentligt ovanligt.
Att far och son hjälps åt är inte ovanligt i dessa familjer. Googlar du runt lite så är det inte ovanligt vid hedersmord, även om detta inte borde vara ett sånt.
Det lutar väl mer åt att hon bragts om livet i bråket med pojkvännen, och att pappan och ytterligare en gjort sig av med kroppen.
Tror inte att kvinnan varit med och hjälpt till att stycka och kasta kroppen, brott mot griftefriden. Hon har såklart vetat om vad som försiggått och kanske varit behjälplig med städningen således skyddande av brottsling.
Tror inte att kvinnan varit med och hjälpt till att stycka och kasta kroppen, brott mot griftefriden. Hon har såklart vetat om vad som försiggått och kanske varit behjälplig med städningen således skyddande av brottsling.
Vet inte hur mycket som redan är uppklarat, har media gått ut med vilken kroppsdel som hittats?
Pratade nämligen igår med en tjejkompis som var en nära vän till Wilma, men vet inte hur mycket jag kan säga när en utredning pågår.
Det är väl ganska enkelt - har du någon vital information, hör av dig till Polisen. Annars finns det ju gott om folk kåta på uppmärksamhet som låtsas veta något.
Det är väl ganska enkelt - har du någon vital information, hör av dig till Polisen. Annars finns det ju gott om folk kåta på uppmärksamhet som låtsas veta något.
Låtsas inte, tänkte bara om jag kan råka illa ut för att berätta saker jag hört som jag enligt min källa som var en nära vän till Wilma bedömer som trovärdig