2019-12-09, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Kan pojkvännen vara oskyldig och pappan den skyldige? Att far och son hjälps åt är utomordentligt ovanligt.
Att far och son hjälps åt är inte ovanligt i dessa familjer. Googlar du runt lite så är det inte ovanligt vid hedersmord, även om detta inte borde vara ett sånt.
Citera
2019-12-09, 09:35
Medlem
Bollkalle19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Tidningen..

Ett tips är kolla upp när artikeln är publicerad.

Den enda jag hittar är skriven igår vid lunch, och där nämns mgm3 som person.
Citera
2019-12-09, 09:37
Medlem
Bollkalle19s avatar
Är det någon som har koll på vilken tid förhandlingarna ska ske idag? Är det bestämt ännu?
Citera
2019-12-09, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollkalle19
Är det någon som har koll på vilken tid förhandlingarna ska ske idag? Är det bestämt ännu?
Står ingen tid vad jag kan se. Kl 11.00 el 14.00 brukar det vara, om jag inte är helt fel ute.
Citera
2019-12-09, 09:40
Medlem
Bollkalle19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Står ingen tid vad jag kan se. Kl 11.00 el 14.00 brukar det vara, om jag inte är helt fel ute.

Läste bara måndag morgon.

Tack för svar.
Citera
2019-12-09, 09:40
Medlem
Vet inte hur mycket som redan är uppklarat, har media gått ut med vilken kroppsdel som hittats?

Pratade nämligen igår med en tjejkompis som var en nära vän till Wilma, men vet inte hur mycket jag kan säga när en utredning pågår.
Citera
2019-12-09, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scandinavium
Det lutar väl mer åt att hon bragts om livet i bråket med pojkvännen, och att pappan och ytterligare en gjort sig av med kroppen.
Tror inte att kvinnan varit med och hjälpt till att stycka och kasta kroppen, brott mot griftefriden. Hon har såklart vetat om vad som försiggått och kanske varit behjälplig med städningen således skyddande av brottsling.
Citera
2019-12-09, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Tror inte att kvinnan varit med och hjälpt till att stycka och kasta kroppen, brott mot griftefriden. Hon har såklart vetat om vad som försiggått och kanske varit behjälplig med städningen således skyddande av brottsling.

Båda begärs häktade för brott mot griftefriden.
Citera
2019-12-09, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minilivs
Vet inte hur mycket som redan är uppklarat, har media gått ut med vilken kroppsdel som hittats?

Pratade nämligen igår med en tjejkompis som var en nära vän till Wilma, men vet inte hur mycket jag kan säga när en utredning pågår.

Det är väl ganska enkelt - har du någon vital information, hör av dig till Polisen. Annars finns det ju gott om folk kåta på uppmärksamhet som låtsas veta något.
Citera
2019-12-09, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Det är en kvinna, Sh*hwnam Aziz.
Fick häktningsframställan nu. Du är såå rätt på det. Jag kan inte lägga ut den än dock, då jag sitter med mobilen och ingen dator i närheten.
Citera
2019-12-09, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Båda begärs häktade för brott mot griftefriden.
Det är så alltså. Fy för den lede...
Citera
2019-12-09, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scandinavium
Det är väl ganska enkelt - har du någon vital information, hör av dig till Polisen. Annars finns det ju gott om folk kåta på uppmärksamhet som låtsas veta något.

Låtsas inte, tänkte bara om jag kan råka illa ut för att berätta saker jag hört som jag enligt min källa som var en nära vän till Wilma bedömer som trovärdig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in