2019-12-08, 23:36
Medlem
Blaire-Witchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Alltså det finns en som heter Peggy Susanne i samma portuppgång som Emilia.
Fel Susanne
Citera
2019-12-08, 23:39
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaire-Witch
Fel Susanne

Nästa är Susanne uppe i korsningen som alla har varit inne på tidigare. Annars hittar jag ingen. Menar du samma sida av gatan som Emilia, eller mittemot?
Citera
2019-12-08, 23:39
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whippo83
Hur långt in i sökinsatsen var detta, alldeles innan de hittade henne?

Allt är liksom som i ett töcken men jag tror det var på tredje dagen av sökandet. Det måste det ha varit. Sen hittades hon dagen efter det.
Citera
2019-12-08, 23:45
Medlem
Skaraborg2s avatar
Den 2 december.

Citat:
Ursprungligen postat av Stivali
Allt är liksom som i ett töcken men jag tror det var på tredje dagen av sökandet. Det måste det ha varit. Sen hittades hon dagen efter det.

Alltså den tredje dagen av sökandet gjordes den 2 december.

Den 3 december hittades hon ju.
Citera
2019-12-08, 23:45
Medlem
Blaire-Witchs avatar
Citat:
Nästa är Susanne uppe i korsningen som alla har varit inne på tidigare. Annars hittar jag ingen. Menar du samma sida av gatan som Emilia, eller mittemot?
När du säger uppe i korsningen tänker jag på korsningen Oddenvägen/Kungsvägen. Där är en korsning längre ner Oddenvägen/Onkel Adams. Snett mittemot blir det men från hennes balkon rakt fram, utan något ivägen som skymtar sikten.
Citera
2019-12-08, 23:53
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
När du säger uppe i korsningen tänker jag på korsningen Oddenvägen/Kungsvägen. Där är en korsning längre ner Oddenvägen/Onkel Adams. Snett mittemot blir det men från hennes balkon rakt fram, utan något ivägen som skymtar sikten.

Korsningen Odenvägen/Betaniavägen. Huset som står på snedden.
Citera
2019-12-08, 23:54
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Det är också fel adress, Onkel Adams väg 2A är mer korrekt

Ja men då är det huset som alla varit inne på sedan ett bra tag i tråden.
Citera
2019-12-08, 23:57
Medlem
kermits avatar
Har inte velat lägga mig i konversationerna här av olika anledningar men nu känner jag att jag bara måste säga detta.
Har fått till mig att O**o/D***a var i Göteborg. Blev förhörd i 2 dagar. Vet inte om det var göteborg eller någonstans på väg till Stockholm.
O/D säger att "gråkappan" är en transa från Malmö som hotade Emilia torsdagen veckan innan försvinnandet.
Sen vet jag inte om man kan tro på allt O/D säger till olika personer?
Citera
2019-12-09, 00:00
Medlem
Blaire-Witchs avatar
Citat:
Korsningen Odenvägen/Betaniavägen. Huset som står på snedden.
Betaniavägen på baksidan ( där balkongen är) framsidan och korrekt adress är Onkel Adams väg 2a ( framsidan av huset) men ja vi tänker nog på samma.
Citera
Medlem
kaktjuvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QueenKorall
Nu är jag väldigt efter här, inte hunnit läsa på flera dagar så ev finns info redan här, men träffade idag några som har flera ”knutpunkter” till både E*milia och D*ana/Ot*O
Tydligen ska D/O vara ”gråkappan”
D/O ska säga sig att efter att ha lämnat E lgh tillsammans med E ha legat avsvimmad i skogen nära där E anträffades. D/O säger sig inte minnas något alls och vet inte varför D/O är utan minne...
Jag är själv skeptisk till detta, men infon är från nära vänner till D/O.

Vart i Tollarp bor D/O?
Citera
Medlem
Jag funderar på hur djup ån är på den sträckan där En hittades?
Om E blev mördad i ett spontant vredesanfall nära ån, då var ju inte platsen direkt vald med omsorg. Jag föreställer mig att åar i Skåne där det inte är så väldigt kuperat flyter ganska stilla och inte blir så djupa? Är mordet dessutom oplanerat så har man inte direkt med sig något sänke för att tynga ned kroppen. Om man rullar ned en död kropp i vatten, flyter den eller sjunker direkt?
Kan kroppen ha flyttats dit efter mordet?
Citera
2019-12-09, 00:01
Medlem
Nån som har bild på Emil innan han började sminka sig, klä sig i kvinnokläder, prostituera sig och opererade in silikonkuddar i bröstet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in