2019-12-08, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whippo83
Hmm ändå där uppe, från de balkongerna är det en bra bit till Emilias port.
Exakt!
Citera
2019-12-08, 23:20
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Hmm ändå där uppe, från de balkongerna är det en bra bit till Emilias port.

60-70 meter
Citera
2019-12-08, 23:23
Medlem
ATWA.Mansons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
A.A. hade tre narkotikadomar på sig under 6 månader innan Emilia försvann. Från domarna framgår att det förverkats:
160,59 g cannabis
383 tabletter alprazolam
69 tabletter tramadol
29 tabletter MDMA
3,5 tabletter oxazepam

Det handlar om en ganska rejäl ekonomisk förlust för A.A. Hade Emilia på något sätt tipsat polisen (eller trodde A.A. att Emilia hade gjort det)? Sådant kan ju skapa lite dålig stämning. Någon som har koll på marknadsvärdet av det förverkade?
Alprazolam...om A.A gått runt och knaprar Xanor/Alprazolam, så betvivlar jag inte en sekund att de har fått rätt person. Det skitet blir man fan aggressiv av, och på helg fel sätt. Fick det utskrivet i några omgångar, men slutade ta dem när jag märkte att jag inte hade någon stubin kvar alls, utan blev sinnessjukt förbannad för ingenting. Har haft vänner som både medicinerats med nämnda preparat, såvä som några som haft en illegal konsumtion av det. Samma visa med samtliga, de blir oberäkneliga. Skitpiller.
Citera
2019-12-08, 23:24
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Söktes det med drönare längs med ån innan polisens dykare kopplades in?

Helikoptern hovrade länge över Vramsån. Det där minns jag var ett ångestladdat ögonblick. Först flög den ju runt över trakten & spanade för att sen på eftermiddagen då det började skymma fokusera helt på ån där den mycket sakta rörde sig framåt hovrande längs med ån. Just när det intensifierades på det viset när helikoptern på låg höjd stod nästan helt stilla över ån & avancerade mycket sakta framåt, bit för bit, det var ångestladdat att beskåda.
Citera
2019-12-08, 23:24
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QueenKorall
Nu är jag väldigt efter här, inte hunnit läsa på flera dagar så ev finns info redan här, men träffade idag några som har flera ”knutpunkter” till både E*milia och D*ana/Ot*O
Tydligen ska D/O vara ”gråkappan”
D/O ska säga sig att efter att ha lämnat E lgh tillsammans med E ha legat avsvimmad i skogen nära där E anträffades. D/O säger sig inte minnas något alls och vet inte varför D/O är utan minne...
Jag är själv skeptisk till detta, men infon är från nära vänner till D/O.

Finns det nåt uns sanning av det här så är det sprängstoff.
Citera
2019-12-08, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartviol02
Exakt!

73 meter fågelvägen. Svårt att se tydligt om det var disigt/dimmigt vid tillfället också.

https://minfil.com/v1A1ubE8n9/Avstand_jpg
Citera
2019-12-08, 23:29
Medlem
ATWA.Mansons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stivali
Framförallt så var hon en trevlig & snäll människa som många tyckte om & som nu är djupt saknad. Undrar vad som skulle skrivits om dig härinne om du hittats mördad.
Underbart inlägg!
Snyggt skött!🤘
Citera
2019-12-08, 23:31
Medlem
Citat:
Helikoptern hovrade länge över Vramsån. Det där minns jag var ett ångestladdat ögonblick. Först flög den ju runt över trakten & spanade för att sen på eftermiddagen då det började skymma fokusera helt på ån där den mycket sakta rörde sig framåt hovrande längs med ån. Just när det intensifierades på det viset när helikoptern på låg höjd stod nästan helt stilla över ån & avancerade mycket sakta framåt, bit för bit, det var ångestladdat att beskåda.

Hur långt in i sökinsatsen var detta, alldeles innan de hittade henne?
Citera
2019-12-08, 23:32
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Trådstarten: (FB) Skåne / Tollarp 20-åriga Emilia försvunnen sedan 2019-11-22( hittad död 3/12)
Ja, det stämmer. Hon anmäldes försvunnen 23/11. Men att polisen tog det på allvar är långt ifrån säkert. Det datum jag angav, 26/11, må ha varit fel. Dock upprättades inte någon anmälan om misstänkt människorov förrän 28/11 d.v.s. förra torsdagen. Detta enligt bildtexten till en låst artikel i Kristianstadsbladet, från i måndags.
Citat:
I torsdags inledde polisen en förundersökning om människorov och har sedan dess sökt efter försvunna i Emilia, som sist sågs i Tollarp.
http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/polisen-har-fatt-in-flera-tips-om-forsvinnandet/
Citera
2019-12-08, 23:33
Medlem
Blaire-Witchs avatar
Citat:
Nej, självklart Betaniavägen 20. Finns ingen Susann skriven i portarna A - E.
Det är också fel adress, Onkel Adams väg 2A är mer korrekt
Citera
2019-12-08, 23:35
Medlem
Skaraborg2s avatar
Ångestladdat att beskåda.

Citat:

Det förstår jag att detta var ångestladdat att beskåda för alla närvarande.

I ännu högre för närvarande släktingar. Hade också känt ångest om jag hade sett detta.
Citera
2019-12-08, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QueenKorall
Nu är jag väldigt efter här, inte hunnit läsa på flera dagar så ev finns info redan här, men träffade idag några som har flera ”knutpunkter” till både E*milia och D*ana/Ot*O
Tydligen ska D/O vara ”gråkappan”
D/O ska säga sig att efter att ha lämnat E lgh tillsammans med E ha legat avsvimmad i skogen nära där E anträffades. D/O säger sig inte minnas något alls och vet inte varför D/O är utan minne...
Jag är själv skeptisk till detta, men infon är från nära vänner till D/O.

OM detta stämmer så är det väldigt misstänksamt. Då hoppas jag verkligen polisen har koll på D/O.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in