2019-12-08, 21:59
Medlem
Shawn92s avatar
Hej!

Finns det någon som kan ge tips på bra filter som blockerar all form av porr? Hade fram tills nyligen installerat k9 på min dator vilket tog bort mitt beroende fram tills de köptes upp av ett annat företag och jag stod där utan filter ett par veckor och fick nästan återfall...

Tänkte ett filter där jag inte kan komma runt med det på något vänster.

Tacksam för all form av hjälp! Är svag i att stå emot porren och det är något jag vill ta itu med, därav denna tråd.

/Shawn
Citera
2019-12-08, 22:07
Bannlyst
avinstallera all den där porren så ska de nog lösa sig .. hehe..

Mvh Johan
Citera
2019-12-08, 22:30
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyz
avinstallera all den där porren så ska de nog lösa sig .. hehe..

Mvh Johan
Varför svara när man inte ens förstår frågan?

TS, kör Netnanny på dig själv!
Men ska du låsa ner datorn, och glömma bort lösenordet?
Citera
2019-12-08, 22:43
Medlem
Shawn92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Varför svara när man inte ens förstår frågan?

TS, kör Netnanny på dig själv!
Men ska du låsa ner datorn, och glömma bort lösenordet?

Tack du!

Jag var lite otydlig där märker jag; tänkte mer att jag låter en vän skapa lösenordet och inte säga det till mig. Har fungerat förut tidigare när jag inaktiverat instagram och andra sociala medier under vissa perioder där jag låtit vänner skapa lösenordet och inte säga till mig vad det är. Så jag kan aldrig komma åt det jag vill.

Är netnanny något du kan rekommendera? googlade runt nu och det verkar rätt solid; med en ny uppdatering som släpptes för inte så länge sedan. Viktiga för mig är att det finns en funktion som gör att filtret är på 24/7.
Senast redigerad av Shawn92 2019-12-08 kl. 22:50.
Citera
2019-12-09, 07:04
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shawn92
Tack du!

Jag var lite otydlig där märker jag; tänkte mer att jag låter en vän skapa lösenordet och inte säga det till mig. Har fungerat förut tidigare när jag inaktiverat instagram och andra sociala medier under vissa perioder där jag låtit vänner skapa lösenordet och inte säga till mig vad det är. Så jag kan aldrig komma åt det jag vill.

Är netnanny något du kan rekommendera? googlade runt nu och det verkar rätt solid; med en ny uppdatering som släpptes för inte så länge sedan. Viktiga för mig är att det finns en funktion som gör att filtret är på 24/7.
Bara du kan berätta för oss om det funkar som du tänkt...
Citera
2019-12-09, 09:40
Medlem
Shawn92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Bara du kan berätta för oss om det funkar som du tänkt...

jag köper och provar helt enkelt; tack för tipset!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in