Citat:
Ursprungligen postat av
Stivali
Vi behöver ju inte konspirera bara för konspirerandets skull. Fastern döljer givetvis inget för att skydda MGM. Var får du sådana fantasier ifrån?
Det exakta avståndet kan kvitta. Jag har varit där. Man ser bra & känner igen en person man känner till väl. Betydligt värre att se ett ansikte, så är personen inte så bekant så är den svår att verkligen identifiera.
Är det inte det alla gör här? Förutom de som hoppar in och inte läst ett dugg och börjar med frågor ang Emilias namn/kön/jobb.
Hur säker är du själv på att ”faster” inte gör det? Hon är inte hennes faster egentligen.
Det exakta avståndet kvittar inte då det va en del frågor om hur långt ifrån det är och om hennes balkong va högt upp.
Jag är där varje dag, så jag vet också en hel del. Håller med dig ang att man ser bra ifrån hennes, därav min fantasi. Och just pga det och avståndet kan jag inte förstå att hon inte kan avgöra om det är en man el kvinna. Dessutom ser man tydligt vilket kön en person har på själva gångstilen.Sen blir det inte bättre av att hon säger ”damen” i alla andra meningar i intervjun.