2019-12-08, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Tycker det låter helt klart som det är:
Son
Pappa
Mamma

Såvida det inte är
Son
Pappa
Faster
Styvmor.. Tishkos pappas nya fru... så sjukt.. detta kommer bli unikt i sverige. tyvärr får inte BO W vara med och se när de syr in asen..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sohefall
Har svårt att se just HEDERSMORD med en skild pappa.. med ny fru nya barn..hade vart kul veta va Tishkos mamma säger om saken..

Vet inte blir inte klok på detta fallet!
Citera
Medlem
Citat:
Son
Pappa
Mamma

Såvida det inte är
Son
Pappa
Faster

Pojkvän, som tidigare varit extremt svartsjuk. På sannolika skäl misstänkt för mord.
Pappa på sannolika skäl misstänkt för griftefridsbrott och grovt skyddande av brottsling.
Kvinna (styvmor?) sannolika skäl misstänkt för griftefridsbrott och grovt skyddande av brottsling.

Vet inte om du inte ser vem som gjort vad här men det är uppenbart.
Citera
Medlem
Citat:
som jag fattat de är pappan misstänkt för skyddande den 3dje för griftefrid.. men kan vara tvärt om

Enl P4 Väst är bägge misst för skyddande samt gr-frid.
Citera
2019-12-08, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hagelskur
polisen får väl göra en HR på pizzan då och ta dit likhund
Å hunden går direkt till kebaben.. döda djur är med lik
Citera
2019-12-08, 19:25
Medlem
Citat:
Son
Pappa
Mamma

Såvida det inte är
Son
Pappa
Faster

Som jag tolkar det, troligast
Son
Pappa
Styvmamma
Citera
2019-12-08, 19:28
Medlem
Citat:
Å hunden går direkt till kebaben.. döda djur är med lik

Nej. Dessa hundar är ytterst vältränade på sökobjektet och klarar definitivt att skilja på det ena och det andra.
Citera
Medlem
monocerotiss avatar
Citat:
Kommer det fram att de bott folk som aldrig bott där bidragsfusk, så tar Kronofogden hand om tillgångarna, då de arbetar väldigt nära polis och andra myndigheter just för sånt här..så snart kan vi buda in en röd ford en svart kuga och den tredje bilen som jag inte minns märket på ... huset lär säljas de med.. så får KF in liten peng.. Hur kan en familj, som flyttat hit skapat ny famil, ens vilja utsätta sig själv för nåt sånt här? pappan skulle så klart ringt polisen, men jag tror pappan är den som sagt NEJ Ingen polis...
Inget hus jag personligen skulle vilja tillbringa min fritid i även om jag fick det men det är jag.
Minderåriga barnen lider jag med... Inget dessa valt. Föräldrarna är helt körda inom Sveriges gränser i all framtid om dem hjälpt till med att plocka ner W. Lär bli ett erbjudande svårt att motstå på dessa i framtiden....
Citera
Medlem
Om det är hedersmord så är det väl en förmildrande omständighet i Sverige. De kan ju inte rå för att de tillhör en hederskultur.
Citera
2019-12-08, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adoptivdottern
Haha- ja, visst, men varför? Och hur? Vet dom inte mer än vad vi gör, kanske?

Varför? För att inte sabotera utredningen och avslöja vad polisen vet i dagsläget!

Hur? Strikt förundersökningssekretess. Den som läcker begår grovt tjänstefel och får sparken.

Vet polisen mer? Det vet dom, ofantligt mycket mer!!

Polisen har inhämtat information från mängder av myndigheter även via internationella samarbetspartners och analysarbete har pågått 24/7 både här och på andra håll. Vad tror du?

Att det i princip är helt tyst, är en förutsättning för en bra och effektiv kriminalutredning. Dessutom en garant för hög rättssäkerhet.

Jag uppskattar det högt.
Citera
2019-12-08, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungenslillapiga
Mycket intressanta uppgifter. Är lägenheten en tvåa som mgm hyr? Konstigt att man låser sovrumsdörren...Enligt kvinnan i tvättstugan ville mgm inte att Wilma tog ett jobb, var det han som försörjde henne, eller hur såg Wilmas ekonomiska situation ut?
Ja, mycket konstigt att man låser sovrumsdörren. Det har jag aldrig gjort. Fanns det ingen nyckel i lägenheten att hitta till sovrumsdörren heller?
Citera
2019-12-08, 19:31
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Ja tidigare i tråden.

Kan du posta länk? Tråden är ju gigantisk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto