Citat:
Ursprungligen postat av
sohefall
jag håller med dig till 100% det är folk här inne som läser kommenterar som vet mer än de vågar säga, va fan... visst W är död.. och kanske spelar det ingen roll men JO allt spelar roll.. kom igen nu snacka!!
asså ni som sitter med fakta och inte vill delge oss delge fan polisen.. jag är fruktansvärt ledsen över hennes öde och känner att detta måste klaras upp har förifan 17 år.. livet hann inte ens börja..!
delge polisen allt precis allt ,,, en misstänkt bil som va svart.. en ficklampa i natten... ljud läten ni inte kan förknippa med normalt.. det finns folk som håller inne på skit.. och vill ni inte gå till polisen skriv här
antingen rakt ut eller i PM till någon tex mig som kan förmedla vidare.. Wilma ska begravas hel, Wilma ska begravas med heder men framför allt Wilmas anhöriga behöver svar, annars dödar ni alla i hennes närhet.. man kan inte gå vidare utan svar i en sån här sak.. snälla säg de ni vet som sagt PM går fint.. ni kan känna er skyddade bakom det! men allt som kan leda till att detta blir 100% löst är till hjälp.. inte för W men hon har syskon föräldrar släkt som behöver sin älskade W de behöver ett avslut.. ser inte hur detta är möjligt utan er hjälp-- ( " er " , ni som vet men kniper )
Sant❤️
Satt och funderade på hur det skulle kännas som förälder att begrava en bit av sitt barn
Ens barn har inte enbart mördats utan även delas. Sorgen är en hemsk händelse att gå igenom och bearbeta men här är även alla frågetecken om vart resten av kroppen finns..
Vi tog emot er mördare öppnade våra gränser öppnade våra hjärtan som flinten sa
Majoriteten sköter dig bra och är tacksamma men det finns måååånga avarter som inte ska bo i ett civiliserat samhälle och dit hör ni som släckt Wilmas liv.