Citat:
Ursprungligen postat av
Mogna-Meloner
I det här fallet är det ett camsex-företag. Det står så högst upp på sidan. Men visst, det skulle kunnat vara en sån undersökning.
Nu var ju inga svenskar eller Skandinavien med i undersökningen som i vissa frågor skilde sig rejält från land till land. Antingen umgås jag bara med kvinnor som inte kan få orgasm vid penetrerande sex eller så är vi i Skandinavien annorlunda kopplade, för jag har inga tjejkompisar som jag pratar sex med som bara kommer vid penetration. Själv har jag kommit 2-3 ggr vid vaginalt sex utan stimulering av klitoris.
Ingenstans står "bara".
Som man tycker jag detta stämmer bättreed verkligheten än vad ni Feminazis säger.
Känns som missnöjda kvinnor spridit en lögn kring detta som inte stämmer från mäns perspektiv.
Feminazis har alltid hävdat "ingen kommer bara av stötar".
Det är grunden till ryktet senaste 20åren.
I verkligheten som man om man tittar bakåt på alla ligg och flickvänner har ju de flesta absolut fått orgasmer av vanligt samlag utan speciell stimuli på klitoris.
Och många kommer flera gånger om vart annat.
Men livet i sig gör att sexualiteten går upp och ner i förhållande. Precis som för män.
Fåtal däremot har stora problem. Men de som "aldrig kommer vaginalt" brukar vara de som får sin första penetrerande orgasm analt i stället.
Nej inte ett skit stämmer i verkligheten mot vad feminister hävdar, i någonting längre. De har en annan agenda än sanningen.
Och kvinnor överlag verkar ha enorma problem att vara ärlig bland sina vänninor kring sex. Många är för pryd att spy ur sig sanningen såsom män kan göra helt ohämmat.
En flickvän jag hade äääälskade analsex men tordes aldrig prata om det med sina vänninor.