2019-12-08, 04:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negerdanne
Håller med som fan.
Tycker det är löjligt hur vi ska hålla på och bry oss i vad andra gör hela tiden, framför allt när det handlar om vad en privatperson gör med sin egna kropp. Väx upp och skaffa er en jävla hobby. Folk som bryr sig i sånt här har alldelles(stavning? Hjälp gärna) för mycket fritid. Sköt ditt och skit i andra säger jag.
Sån där narcisism som finns på nätet är ohälsosam. Förstår du inte det?

Vita människor måste välja sida nu. Ska man sitta och runka framför datorn medan ens folk går under?

Jag tycker det är rimligt att skamma brudar som äcklar sig på nätet när de istället skulle kunna ha en fin familj.
Citera
2019-12-08, 05:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Vi behöver en tråd om detta fenomen. Några alternativhögerpersonligheter skapade detta genom att skamma kvinnor som horade ut sig på twitter. Det har lett till mycket diskussion. Hashtaggen #skampatrullen "trendar" på twitter.

Vad är era åsikter?

Personligen är jag positiv. Det är en betydligt mer fruktsam verksamhet än "clownvärlden" och "boomerkampen" vilket är de två senaste althögerprojekten.

Jag tror att det är strategiskt rätt. Det blir lätt att få med kvinnor i rörelsen.

De skambelägger gärna andra kvinnor.
Citera
2019-12-08, 05:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Du är sjukt tråkig med så dåliga personangrepp och off-topic. Du är snart bannad från forumet.

Jag ligger inte med Calle Waller. Jag ligger samman med min blonda, blåögda norska i en varm säng under en stormig natt här på Vestlandet. Jag ska sova lite till och om några timmar så tänder vi i vedugnen när hon börjar laga iordning frukost. Det närmaste du kommer en kvinna är att läsa den där texten.

Jag tror inte längre du undviker grundtesen, du fattar helt enkelt inte.

Grundtesen är infantil och det finns betydligt värre problem i världen än att skamma några brudar för att få ut sitt budskap.
Att försvara malajgruppen är också att försvara att kvinnor inte ska ha rösträtt, vilket dom proppat för.
Du och din brud håller med om det?
I natt blir det ingen kvinna för mig, det har du helt rätt i då jag är ngt längre vesterut än dig och drar in deg till den stat som försörjer dig. Ja jag försörjer mig och min familj oxå, där min kvinna har det fria valet att göra frukost eller inte, eller att jobba eller inte då jag mer än väl klarar att försörja vår familj själv.
Citera
2019-12-08, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reaper6
Grundtesen är infantil och det finns betydligt värre problem i världen än att skamma några brudar för att få ut sitt budskap.
Att försvara malajgruppen är också att försvara att kvinnor inte ska ha rösträtt, vilket dom proppat för.
Du och din brud håller med om det?
I natt blir det ingen kvinna för mig, det har du helt rätt i då jag är ngt längre vesterut än dig och drar in deg till den stat som försörjer dig. Ja jag försörjer mig och min familj oxå, där min kvinna har det fria valet att göra frukost eller inte, eller att jobba eller inte då jag mer än väl klarar att försörja vår familj själv.
Bara massa piss. "Drar in deg". Snacka om att göra sig till åtlöje. Ser att du stalkar poliskvinnor både på bodycontact och tinder, visste hon att du jobbade på norsk sockel? =)

Varför är grundtesen infantil?
Citera
2019-12-08, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Bara massa piss. "Drar in deg". Snacka om att göra sig till åtlöje. Ser att du stalkar poliskvinnor både på bodycontact och tinder, visste hon att du jobbade på norsk sockel? =)

Varför är grundtesen infantil?

Sorry du men jag jobber inte på "sockeln" ..längre vesterut och helt annan branch.
Inge stalkning, men du kan gärna fråga fröken polis om hennes tycken å smak du kanske får en inbjudan??

Jag tycker grundtesen att skamma, dreva och hänga ut folk för sina egna beslut är rena mobbingfasoner och det är infantilt. Även om jag kan hålla med på vissa av anledningarna till det anser jag att metoden hur ni jobbar för det är kontraproduktiv. Visst 15 minutes of fame men fler som tar avstånd än som kommer att supporta er om ni framfört synpunkter utan att "skamma" tjejer.
Sen är ju en några av era synpunkter, tex att att kvinnor ej ska ha rösträtt, absolut inte nåt som jag skulle stå bakom och förstår inte hur faktiskt tjejer stödjer er på detta. Och du svarade aldrig på den frågan

Nu hänger jag inte på twitter där ni kör, fått det mesta återrapporterat för mig så jag har säkert missat både massa tok och vissa för er viktiga detaljer.
Dags för middag i denna tidszonen..
Citera
2019-12-08, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
Det är förvisso en riktig poäng, jag tror dock största orsaken till den här typen av öppet oanständigt beteende är veka föräldrar som i tidig ålder tappade disciplin på sina döttrar. Medvetenhet hos föräldrar är avgörande. Det är iofs bra att frågan lyfts, hade dock sett att någon annan hade drivit den än althögern som ingen egentligen lyssnar på eller tar på allvar.

Ja, att althögern blir den som lyfter frågan får ses som en kritik mot alla andra krafter i samhället som borde ha lyft frågan men som inte gjorde det.
Citera
2019-12-08, 06:38
Avstängd
PK-befriads avatar
Citat:
Jag tycker grundtesen att skamma, dreva och hänga ut folk för sina egna beslut är rena mobbingfasoner och det är infantilt. Även om jag kan hålla med på vissa av anledningarna till det anser jag att metoden hur ni jobbar för det är kontraproduktiv. Visst 15 minutes of fame men fler som tar avstånd än som kommer att supporta er om ni framfört synpunkter utan att "skamma" tjejer.
PK har i årtionden använt skam och skuld för att hunsa svenska folket till lydnad. Nu får de tillbaka sin egen medicin. När man har tagit det röda pillret så har man ett ansvar att väcka de som fortfarande är mentalt förslappade av PK-dekadensen. För att göra det så måste man peka på dekadensen så att alla ser.

Inte en blattekuksugerska ska gå säker.
Senast redigerad av PK-befriad 2019-12-08 kl. 06:56.
Citera
2019-12-08, 06:44
Medlem
Citat:
Sorry du men jag jobber inte på "sockeln" ..längre vesterut och helt annan branch.
Inge stalkning, men du kan gärna fråga fröken polis om hennes tycken å smak du kanske får en inbjudan??

Sen är ju en några av era synpunkter, tex att att kvinnor ej ska ha rösträtt, absolut inte nåt som jag skulle stå bakom och förstår inte hur faktiskt tjejer stödjer er på detta. Och du svarade aldrig på den frågan

Nu hänger jag inte på twitter där ni kör, fått det mesta återrapporterat för mig så jag har säkert missat både massa tok och vissa för er viktiga detaljer.
Dags för middag i denna tidszonen..
Vad rädd du blev.
Det handlar inte om att vara otrevlig, men det är en nödvändig diskussion som lyfts. Bara för att du tycker det är okej att tjejer vresar upp på Instagram så innebär inte det att argumenten från vår sida inte håller. Du är en typisk runkgubbe från Bodycontact och diskvalificerar dig därför från debatten. Har du ens läst vad nordisk alternativhöger skriver?
Citera
2019-12-08, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av II.Conte
Har du något exempel att dela med dig av när skampatrullen benämner sig sjävla som "alfa"? Nej tänkte väl det.

Citat:
Exempel.

Att systematiskt och återkommande kalla andra män för Beta som förolämpning är också ett sätt att säga alfa om sig själv.
Citera
2019-12-08, 08:53
Avstängd
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
Att systematiskt och återkommande kalla andra män för Beta som förolämpning är också ett sätt att säga alfa om sig själv.
Det finns ju många självständigt tänkande individer inom alternativhögern som med rätta kan kallas alfa. Det krävs stake för att gå emot lögnpressen och hela PK-etablissemanget.
Citera
2019-12-08, 10:11
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
(S) Maria Hind Alias efter hatvågen: Islamister och nationalister samma skrot och korn Den s.k "hatvågen" här.

Extra kul blir det att Maria Hind Alias låter sig intervjuas av den zigenska kommunisten Kim Fredriksson som är en dömd kvinnomisshandlare mm. Han kallar sig även "familjefar" trots att han har kontaktförbud.

"Du har 30 sekunder på dig att säga adjö till din dotter" – möt Kim, 32, som är Expressens nya expert på rasism
Hyllad vänsterprofil åtalas för våldtäktshot
Läs hela utredningen mot Kim Fredriksson <<< Plusinnehåll.
Pengar till stöd för BB-ockupationen går till skuldsatt privatperson

Intressant att hon inte ser det ologiska i att
samtidigt som hon kräver jämställdhet så kräver hon att bli särbehandlad som kvinna och inte få hård kritik.
Men alla som lever med en kvinna vet att kvinnor inte kan ta kritik. Inget nytt under solen.
En annan sak jag märkt på Twitter är det är bara på Twitter som dessa politiker blir konfronterade av folket. Vilket är tragiskt och visar att vi inte lever i en demokrati.
Citera
2019-12-08, 10:12
Medlem
malva123s avatar
[quote=langaocb|
Äh så farligt var det väl inte.[/QUOTE]

Vetefan, men Calle Valler tog bort sin facebook då bilderna på honom började cirkulera. Vet inte varför han räds en debatt?

Det här är en annan kul användare att läsa på Twitter. Hon beskriver hur hon varit på fest med "Hullerhögern" och lägger upp konversationer på "Hugin" från podden "Vita Pillret" där han gör tafatta försök att stöta på henne.

https://twitter.com/Lustansflicka/status/1203372957596299265
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in