Citat:
Ursprungligen postat av
itsaek
Bara massa piss. "Drar in deg". Snacka om att göra sig till åtlöje. Ser att du stalkar poliskvinnor både på bodycontact och tinder, visste hon att du jobbade på norsk sockel? =)
Varför är grundtesen infantil?
Sorry du men jag jobber inte på "sockeln" ..längre vesterut och helt annan branch.
Inge stalkning, men du kan gärna fråga fröken polis om hennes tycken å smak

du kanske får en inbjudan??
Jag tycker grundtesen att skamma, dreva och hänga ut folk för sina egna beslut är rena mobbingfasoner och det är infantilt. Även om jag kan hålla med på vissa av anledningarna till det anser jag att metoden hur ni jobbar för det är kontraproduktiv. Visst 15 minutes of fame men fler som tar avstånd än som kommer att supporta er om ni framfört synpunkter utan att "skamma" tjejer.
Sen är ju en några av era synpunkter, tex att att kvinnor ej ska ha rösträtt, absolut inte nåt som jag skulle stå bakom och förstår inte hur faktiskt tjejer stödjer er på detta. Och du svarade aldrig på den frågan
Nu hänger jag inte på twitter där ni kör, fått det mesta återrapporterat för mig så jag har säkert missat både massa tok och vissa för er viktiga detaljer.
Dags för middag i denna tidszonen..