Citat:
Ursprungligen postat av
Betongbaletten
Är jag full, eller är det ok om jag undrar vad din Filip Hammar-rant har med tråden eller mig att göra?
Annars: stilpoäng för din dubbel-projicering. Är det nu vi ska låtsas att du inte lever som klichébilden av en incel, eftersom du ju tycker att "det hör inte hit, jag hade tyckt precis samma sak om jag...osv"?
OnT: jag tycker att du och övriga incels gör helt rätt i att överge svenska kvinnor. Ironin i att ni, som till nära 100% också hatar icke-etniska svenskar, importerar fruar från Asien...stilpoäng igen.
Du påminner om Filip Hammar i din överkompensering. Ditt beteende skriker osäkerhet lång väg.
Du kanske har missat Nick Krauser, Roosh V, Richard La Ruina för att nämna några som tycker precis som jag trots att de lever raka motsatsen till ett incelliv. Så nej, det hör visst inte hit. Jag själv lever heller inte längre incelliv för övrigt (inte för att jag någonsin levde det "klicheartade" ). Att få jobb och och en bra lön gjorde visst susen. Konstigt nog har mina åsikter om kvinnor och ffa svenska sådana inte förändrats. Sorry fröken, men dina incelargument håller inte. Men fortsätt försöka ställa dig in hos kvinnor du så kanske du iaf får någon feminist till slut. Ärligt, hur känns det att vara en sådan undergiven slyna åt kvinnorna? En sån som lyder deras minsta vink, och som lärt sig precis vad man ska säga så att de tycker om en? Om du åtminstone hade någon form av nyansering i dina inlägg hade man kanske kunnat respektera dig en smula, men nej "du är en incel" är verkligen ALLT du har att komma med, precis som lågbegåvade kvinnor.
Sen,
1. Hatar jag icke-etniska svenskar? Intressant, man lär sig visst nya saker om sig själv varje dag.
2. Har jag importerat en fru från Asien också? Jösses, det hade jag helt missat. Jag har aldrig satt min fot i Asien, men kanske råkade beställa en på nätet?
3. De som faktiskt importerat fruar från Asien, hatar de kvinnorna de importerar? Låter märkligt. Varför importera någon man hatar?
Nej, du framstår inte som särskilt begåvad. Lätt att genomskåda och plocka isär. Nästan så Merapi framstår som smart i jämförelse.