2019-12-07, 21:02
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
haha den var fin en jag ser redan du dreglar hur kan man längta har du inget liv?
Har du blivit beroende.
Du får mig att garva förbereder dig som om det vore julbord redan typ 3 v innan

Är du lite avundsjuk? Det är klart man vill ha lite extra pengar efter jul.
Är inte ett dugg beroende och har alldeles för mycket liv, men pengar tackar ingen nej till.
2019-12-07, 21:44
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hayworthian
Är du lite avundsjuk? Det är klart man vill ha lite extra pengar efter jul.
Är inte ett dugg beroende och har alldeles för mycket liv, men pengar tackar ingen nej till.
Nej nej kära vän jag har inte den svenska mentaliteten som är avundsjuk och gnäller på det mesta.
jag är inte direkt i desperat behov av pengar även att det är bra att ha såklart.
Men av dina inlägg så är det liksom typ lite dräggel tjohooo nu är det snart storkovan på gång.
Längtar det låter lite som du blivit beroende av dina goa kompisar på datingen,dom saknar dig troligen som du saknar dom.
Fira jul i lugn och ro dregla hellre över julklapparna
2019-12-07, 22:03
Medlem
Citat:
Nej nej kära vän jag har inte den svenska mentaliteten som är avundsjuk och gnäller på det mesta.
jag är inte direkt i desperat behov av pengar även att det är bra att ha såklart.
Men av dina inlägg så är det liksom typ lite dräggel tjohooo nu är det snart storkovan på gång.
Längtar det låter lite som du blivit beroende av dina goa kompisar på datingen,dom saknar dig troligen som du saknar dom.
Fira jul i lugn och ro dregla hellre över julklapparna
Nu när du skrev storkovan sådär...snart borde det väl vara lönings dags
160 i kö här just nu så folk måste vara chattsugna ..
2019-12-07, 22:09
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalineAA
Nu när du skrev storkovan sådär...snart borde det väl vara lönings dags
160 i kö här just nu så folk måste vara chattsugna ..
Så illa är det troligen det kommer troligen på måndag många att reda ut med för företaget.
Bara mata på tuta och kör vet du gasen i botten helgen är räddad
Se på hayworthian han längtar redan till mellandagarna det är mer seriöst än mellandagsrean.
2019-12-07, 22:25
Medlem
Citat:
Så illa är det troligen det kommer troligen på måndag många att reda ut med för företaget.
Bara mata på tuta och kör vet du gasen i botten helgen är räddad
Se på hayworthian han längtar redan till mellandagarna det är mer seriöst än mellandagsrean.
Vet inte om det är mer fart i mellandagarna men jag skulle inte hinna med mer i alla fall he he
Snittat 130-140 mess i timmen senaste 3 timmarna så klagar inte men nu börjar det bli segt i knoppen...211 i kö nu
2019-12-07, 22:29
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Vet inte om det är mer fart i mellandagarna men jag skulle inte hinna med mer i alla fall he he
Snittat 130-140 mess i timmen senaste 3 timmarna så klagar inte men nu börjar det bli segt i knoppen...211 i kö nu
Det är bra det jag är gammal och sliten kollar på fotboll dricker kaffe äter chillar
landar kanske på 50-60 men det funkar det med ju när alla andra sover i huset
2019-12-07, 22:37
Medlem
Citat:
Det är bra det jag är gammal och sliten kollar på fotboll dricker kaffe äter chillar
landar kanske på 50-60 men det funkar det med ju när alla andra sover i huset
Ska gå över den stilen nu vid 6 snåret också. Har fan inte tittat upp ifrån skärmen ens på timmar ha ha
2019-12-08, 00:06
Medlem
Citat:

Hur ser du hur många som är i kö? Är det meddelanden som ligger och väntas på att svaras eller vad menar du?
2019-12-08, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shroomhead2k
Hur ser du hur många som är i kö? Är det meddelanden som ligger och väntas på att svaras eller vad menar du?
Ja det står ju överst på sidan hur många som ligger i kö obesvarade.
2019-12-08, 00:12
Medlem
Citat:
Ja det står ju överst på sidan hur många som ligger i kö obesvarade.

Menar du på JH eller CW?
2019-12-08, 23:02
Medlem
Är det någon mer som upplever att det går väääääldigt segt på JH ikväll? Skriver ett duktigt meddelande sen 1-2 minuter väntetid.
2019-12-09, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shroomhead2k
Är det någon mer som upplever att det går väääääldigt segt på JH ikväll? Skriver ett duktigt meddelande sen 1-2 minuter väntetid.
Menade på CW
Tycker det har rullat på ovanligt bra hos oss idag..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in