Varför gå på dejt med ditt ex? Vi har ett litet barn ihop och förhållandet slutade fast det inte borde ha gjort det. Vi har fortfarande känslor för varandra, Men hon är osäker.
Vi har varit ifrån varandra i 9 månader.
Det jag vill ha tips med är något roligt man kan göra? Alltså inte gå ut på resturang eller gå på bio osv. Det är bara jag och hon. Så barnet är inte med.
Först tänkte jag på Bodyflight? Det kan vara rätt så skoj? Vad finns det mer för alternativ? Ös på med tips
Varför gå på dejt med ditt ex? Vi har ett litet barn ihop och förhållandet slutade fast det inte borde ha gjort det. Vi har fortfarande känslor för varandra, Men hon är osäker.
Vi har varit ifrån varandra i 9 månader.
Det jag vill ha tips med är något roligt man kan göra? Alltså inte gå ut på resturang eller gå på bio osv. Det är bara jag och hon. Så barnet är inte med.
Först tänkte jag på Bodyflight? Det kan vara rätt så skoj? Vad finns det mer för alternativ? Ös på med tips
Köra gocart är roligt, är hon en dålig förlorare så får du förlora med flit.
var ett bra tips
Citat:
Ursprungligen postat av Jul2020
Jul på Liseberg, mysigt och julstämning.
Hon jobbar på Liseberg, Så blir inte så roligt för henne :P
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-Emerald
Ta med dig en ny flickvän, så blir det typ parkväll där du är partnern på båda fallen. Sen kan du försöka få en trekant ihop, det brukar gå hem som klimax på en dejt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!