Citat:
Ursprungligen postat av
Stivali
Fast du gräver liksom verkligen i detaljer. Visst har män ofta större händer men folk har olika stora händer & det var inget framträdande alls att Emilia hade stora händer. Du tolkar nog vinkeln på någon bild som det just för att du redan vet.
Hon hade väldigt smal & smäcker figur där rumpa var väldigt framträdande i tajt klänning. Smala killar har avsevärt större möjlighet att klä ut sig till snygga tjejer. Faktiskt så lade jag märke till hennes snygga figur redan på långt håll första gången jag såg henne.
Men det är egentligen inte detta som är själva ämnet. Huruvida hon kunde passera som kvinna blir aktuellt först om vi verkligen misstänker att en torsk som trott hon var biologisk kvinna har mördat henne. AA som är gripen har känt Emil/Emilia sen barnsben.
Nä, det var den spekulationen som kom upp, den håller jag som mindre sannolik. För att Emilia var öppen med att hon var transa, jag har heller inte intryck av att hon var typen som skulle finna nöje i att ragga upp en heterokille och utge sig för att vara kvinna för att driva med kunden/ragget.
Ja, jag är en sådan som tittar på detaljer, inte för vad jag redan vet, jag är också en sådan som kan ge komplimanger till främmande människor. Transan jag såg på pendeltåget hade snygga skor som jag sa till henne och hon såg glad ut.