2019-12-07, 15:02
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Nån ny misstänkt

Är det ett påstående eller en fråga?
Citera
2019-12-07, 15:03
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Om hon tog 10000:-/natt så kan man lätt räkna ut att det inte varit ngt sparade till bröst op hon gjorde dvs 5 nätter och det var klart, Sedan läste man hennes kompis blogg som har hon varit runt en del så nog har hon hunnit sälja sig på de resorna också!

Problemet är det kostar pengar hålla uppe ett utseende så man ser bra ut likt hon gjorde, Så nog har det gödslats med pengar som hon haft om du läser hennes kompis blogg liksom ...

Förutsatt att hon haft såpass med kunder. Även om hon annonserat flitigt så tror jag inte att det finns en så stor kundbas i det området. Särskilt inte då det finns snyggare och mer professionella transeskorter i storstäderna.

Hade du länk till hennes kompis blogg?
Citera
2019-12-07, 15:05
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whippo83
"Gråkappan" måste ju ha ringt/sms:at eller på annat sätt kontaktat E innan personen kom fram till Emilias lägenhet, och bett E komma ner, och då har E båda kastat på sig jackan och gått ner. För gråkappan kom väl inte ut tillsammans med E från hennes lägenhet? Naturligtvis vet polis vem som var sista person att ringa E, men vet vi det?

E och Gråkappan kom ut tillsammans från porten verkar det som. Sen om gråkappan kom på cykel på morgonen eller övernattat där vet vi inte.
Jag gissar att E's telefon är borta och att polisen inte har den. Jacka och väska verkar ju hittas nån annanstans. Gärningsmannen har nog plundrat kroppen och det är ju väldigt dumt att lämna kvar en mobil om man nyss har sms:at till offret.
De har ju varit i rätten förr och vet att polisen går igenom mobiler. Telefon kanske ligger i ån.
Citera
2019-12-07, 15:10
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Om hon tog 10000:-/natt så kan man lätt räkna ut att det inte varit ngt sparade till bröst op hon gjorde dvs 5 nätter och det var klart, Sedan läste man hennes kompis blogg som har hon varit runt en del så nog har hon hunnit sälja sig på de resorna också!

Problemet är det kostar pengar hålla uppe ett utseende så man ser bra ut likt hon gjorde, Så nog har det gödslats med pengar som hon haft om du läser hennes kompis blogg liksom ...

Jag tror inte det har funnits så många 10 000 kronors nätter. Vilka torskar lägger ut det för en enda natt? Bara rika desperata affärsmän. Sexet är ju över på en timme. Varför betala mer bara för umgänge och att sova.
Citera
2019-12-07, 15:10
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Ja, jag tror att det var därför Emilia arbetade som eskort. Dyra behandlingar och operationer.

Hennes yrke har väl inte uteslutits som motiv till mordet? Jag kan därför tycka att det är relevant speciellt när jag läser nedvärderande inlägg om henne här för att hon "valde" det yrket.

Du har en poäng, om grannen som såg henne gå iväg på dagen avsåg att vara uttrycka sig försiktigt med att E skulle varit tunt klädd. Då kanske möte med torsk var inplanerad? Eller åtminstone att E förväntade sig det.
Citera
2019-12-07, 15:13
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
En transsexuell som är självmordsbenägen orkar inte vänta på någon lång utredning för att få sina hormonbehandlingar och operationer.

Det är du som får läsa på som bara ser den faktamässiga biten av saken och inte den psykologiska.

Emilia kanske inte orkade leva som man tills utredningen var klar. Man får inga subventioner av staten om behandlingar påbörjas i förtid.

Det räcker inte ens att en psykolog och psykiater säger att personen är självmordsbenägen för att snabba på processen.

Vet du hur många som har tagit livet av sig i väntan på att dessa utredningar ska bli klara och de inte haft råd att betala själva? Kolla upp det också.

Man ser tydligt att folk har noll inblick i den världen.

Först mår människorna skit sedan barnben för att de förstår att något är fel och efter några år så förstår dessa varför. Nu söker personen hjälp och det tar ett år innan processen ens startar - sen startar en otroligt långsam prövning. Hormoner och blockerare är med andra ord flera år bort och dessa köper man svart under tiden.
Citera
2019-12-07, 15:15
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unni.Drougge
Snälla lilla du. Titta på denna video, gör det bara.

https://www.bitchute.com/video/KtbIdjx8741G/

Där får du se hur könskorrigeringar ser ut, bilder och videos. Sen kan du återkomma. Jag drar iaf hellre en runk än drar hem en transa eller halvfet kossa. Pajas.

Skönt att du konfirmerade att du är dum i huvudet, tack.
Emilia hade sitt könsorgan intakt, något som är mycket uppskattat i 99% av fallen.
Citera
2019-12-07, 15:15
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Nån ny misstänkt

Jaså? Berätta mer!
Citera
2019-12-07, 15:16
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Jag tror inte det har funnits så många 10 000 kronors nätter. Vilka torskar lägger ut det för en enda natt? Bara rika desperata affärsmän. Sexet är ju över på en timme. Varför betala mer bara för umgänge och att sova.

Min tanke med. 10k / 8 ger 1250 per timme. Det är ju jävligt billigt i eskortsammanhang väl?
För 20 år sedan tog standardfirmorna i Köpenhamn 3500/timme.
Citera
2019-12-07, 15:21
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Du har en poäng, om grannen som såg henne gå iväg på dagen avsåg att vara uttrycka sig försiktigt med att E skulle varit tunt klädd. Då kanske möte med torsk var inplanerad? Eller åtminstone att E förväntade sig det.

Jag har också tänkt i de banorna. Att tunnklädd kan betyda uppklädd för dejt. Och det skulle ju kunna vara naturligt att träffa någon vid E22:an om den kom från någon annan stad med bil. Om det är en torsk så tror jag motivet är mer sadistiskt stört sexuellt beteende.
Men något känns som att det ändå är ett brott mellan personer som känner varandra. Nåt personligt. Hämnd, avundsjuka, bråk som gått överstyr och slutat med dråp. Platsen känns inte som planerad för mord. En sexsadistmördare borde ha tagit med E till en plats som den kände till själv och vet att han kan operera ostört.
Citera
2019-12-07, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Min tanke med. 10k / 8 ger 1250 per timme. Det är ju jävligt billigt i eskortsammanhang väl?
För 20 år sedan tog standardfirmorna i Köpenhamn 3500/timme.

Man får betänka att det inte finns samma marknad i Sverige som i Köpenhamn av självklarar skäl.

Jag upplever att hon låg inom standardpris. 2500kr/h är standard idag för en kvinnliga eskort eller en finare ts-tjej som hon faktiskt var.
Citera
2019-12-07, 15:25
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Förutsatt att hon haft såpass med kunder. Även om hon annonserat flitigt så tror jag inte att det finns en så stor kundbas i det området. Särskilt inte då det finns snyggare och mer professionella transeskorter i storstäderna.

Hade du länk till hennes kompis blogg?

Snyggare är nog väldigt svårt att finna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in