Citat:
Ursprungligen postat av
Fenjal888
Ansökte precis som Rebilla. Är det bara jag som tycker det var skumt att det inte krävdes en kreditupplysning för att få kortet? Jag angav bara telefonnummer, mailadress och personnummer, och blev beviljad en kredit på 50k inom några minuter. Kort skickas till min bokföringsadress.
Gjorde samma som du! Blir intressant att prova Rebillas kreditkort, svårt att tacka nej till de generösa villkoren. Hade faktiskt aldrig ens hört talas om företaget innan.
Jag har, likt många andra, gått från Shell/Preem Mastercard till Komplett Mastercard när bonusprogrammen ändrades tidigare under året. Jag har varit lite missnöjd med Komplett, framför allt därför att det har varit så stökigt att betala fakturorna utan en app.
Hur gör ni andra med Komplett Mastercard för att underlätta era fakturabetalningar? Kompletts egna beskrivning nedan är goddag yxskaft för mig som vill betala hela fakturan på en gång.
Citat:
Vi erbjuder i dagsläget inte e-faktura utan skickar din faktura kostnadsfritt via e-post.
Du har möjlighet att välja autogiro.
Sök på ”Komplett Bank” och välj Komplett Bank. Fyll i nödvändiga uppgifter. Ange ditt personnummer som referens (betalarnummer). Observera att det belopp som dras på autogiro endast är minimibeloppet, det vill säga ränta och avgifter. För att betala ned lånet måste du göra ytterligare inbetalningar själv.