Citat:
Ursprungligen postat av
MrBulldogg
Ok, så du tillhör de som inte begriper det. Inte helt oväntat. Men varför intygar då Vindman, Volker osv. att det memo Trump släppt är med sanningen överensstämmande? Din teori är alltså att dessa rabiata anti-Trumpare gärna begår mened för att skydda Donald? Varför skulle de göra det?
Så du tror vuxna människor som kan läsa innantill inte kan läsa transkriptet inte ens återger samtalet i sin helhet.
Det står på varje sida.
Vem är det du pratar med som fantiserar på det viset?
På tal om att begripa då, så har du stora problem få logik i nått du skriver, då du hoppar runt som en hoppetossa.
Dock den mest intressant nu, man börjar ställa sig bakom Tulsey.
Men det betyder istället man sagt fel sedan starten och sagt det ska så snabbt och att man måste rösta NU!!!
Men när man röstar nu, så blir man ledsen och säger man ska vänta helt plötsligt.
Kan någon förklara nått sånt?
För logiken är helt borttagen i "försvaret".
Citat:
Ursprungligen postat av
ertil
Men naturligtvis kan en sammanfattning stämma bra överens om vad som sammanfattas. Men det är i alla fall inte ett transkript. Och det finns ju en anledning till att transkript inte lämnats ut. Man kan fundera över varför. Trump tyckte det var värt att inte lämna ut transkriptet.
Med en knäppning med fingret så kunde trumpen avsluta detta idag och med samtalet och allt som har med quid pro quo.
Men det gör inte trumpen, så vi får anta han vill detta.
Då samtalet var ju perfekt och friar honom helt, men ändå vill inte trumpen fria sig själv.
Hur kommer det sig tror du?
Att trumpen ska upp för riksrätt, men vägrar lämna ut ett papper som säger han inte gjort nått fel och inte pressat Ukraina.
Och istället väljer impeachment, så gör inte personer som haft perfekta samtal.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mack-Bolan
Hela Dems impeach bygger på assumptions, speculations and presumptions.
Man vill Impeach:a Trump för att han "may have thought something"
"Alleged bad thoughts are not crimes - at least not outside George Orwells dystopian novel - 1984."
Lite som om att jag kan ha haft en tanke på att överträda hastighetsbegränsningen när jag kör bil, men inget bevis finns annat än att jag kan ha haft funderingar på det,,,,,
Men iom att jag eventuellt kan ha haft tanken så skall jag fällas för fortkörning.
"Guilty by association"
Precis så går Dems tankefigurer.
Så bra, då kommer alla få reda på detta impeachment i Senaten, är du inte glad för det?