2019-11-08, 18:18
Medlem
Snabb och välpaketerad leverans från Fulmen pharma och återkommer med utvärdering inom några veckor!
2019-11-09, 18:41
Medlem
-Gustavssons avatar
Grönar maxshop snabba puckar.
2019-11-12, 01:52
Medlem
Roidberts avatar
Jag kan gröna Apoteksboden och specifikt den Testo Cyp som de säljer.
2019-11-15, 00:42
Medlem
BossModes avatar
Grönar deffkungen.

Detta är min första beställning : skickade mail i torsdag kväll förra veckan , gjorde betalningen under fredagen (ganska seg mail kommunikation) och beställningen dök upp idag i brevlådan iallafall.

Har inte testat än så vet inte hur det är med kvalitet men fick hem varorna som lovad iallafall.
2019-11-16, 02:56
Medlem
Hej
Precis tömt 1a vialen med Sustanon 350mg OSAKA,FRÅN SWEDSTORE,Å DEN ÄR helt som den borde,Svårt o säga om precis alla de olika Testo Estrarna håller perfekt dosering eller inte!
Men man märker av acetaten,för får bättre tryck senare samma dag efter att huggit 1,2-1,3ml o det gör jag 2ggr/v!
Vet att det bästa skulle vara eod istället,om ej t.o.m e.d då innehåller acetaten o propionaten.

Men har gått bra för mig med 2doser/vecka.

Åtminstone när målet ej är akuta ökningar omgående utan har närmast året att kura på!

Så får nu se hur det blir här efter jag slänger in de Anabol 10jag har liggande!

Hursomhelst Så GRÖNAR JAG SWEDSTORE!!

TREVLIGA,IREGEL(99%)SNABB LEVERANS AV PRODUKTER SOM BESTÄLLTS HEM.

Å NU ÄR DER AV NGN ANLEDNING efter flera år med Swedstore som jag valde just Osaka,iregel blivit ANDROMEDICA,alpha pharma osv fram till sista ordern nu!

Å känner mig trygg efter 1vial att säga att det fungerar som jag hade tänkt,å då jämför jag med vanlig Sustanon250..
Så Osakas 350mgs version m acetat va aningen snabbare o komma igång med.
Så GRÖNING TILL SWEDSTORE FRÅN ORDER TILL EN BIT IN PÅ BÖRJAN AV KUREN,SÅ ALLT ÄR KORREKT=SÅ KAN BARA SLAPPNA AV O HUGGA TILLS NÄSTA OMGÅNG..

MVH
NEROBOL5
2019-11-18, 20:28
Medlem
Blev hasslad av fitnessbutiken, nån mer som blev hasslad av dem? Honungar
2019-11-21, 13:26
Medlem
c-d af ands avatar
Jag kan gröna apoteksboden och deras phenompharma.
Snabba, enkla och problemfria att göra affärer med och cutmixen jag kör därifrån av märket phenompharma känns väldigt potent trots att det gått så få dagar på kuren.
2019-11-25, 11:56
Medlem
Fbadgers avatar
Kör kaptenen på de mesta då dom är ett säkert kort, trenet kör jag dock från mrtesto då jag gillar deras lite mer tbh.
2019-11-29, 21:05
Medlem
g0dspirits avatar
Deffkungen är helt makalöst bra. Under 19h leveranstid och superbra service och support. Beställde deras reductil
2019-12-03, 19:07
Medlem
Ännu en gång grönar jag apoteksbutiken. Bra service, bra mailkontakt, smidigt och hjälpsamma.
Har bara gott att säga om dem. Rekommenderas starkt!
2019-12-06, 23:10
Medlem
Fregrettos avatar
Grönar maxshop. Fick dessvärre inte med pump och nål i beställning. Men dom lär skickas efterhand.
2019-12-08, 16:51
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fregretto
Grönar maxshop. Fick dessvärre inte med pump och nål i beställning. Men dom lär skickas efterhand.
Har tidigare fått det i två paket av mshop. Dvs verktygen i ett paket och produkterna i en annan. Vet inte om det fortfarande är så dock, då jag köpt verktyg av andra.

Om du nu inte redan pratat med Max och han har missat det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in