Citat:
Ursprungligen postat av
Enoch.Thulin
Som sagt, vi får se om detta en kommer vidare till senaten. Det behövs inte jättemånga demokrater som väljer att rösta nej till impeachment. I flera swing-stater så börjar demokraterna att pressas hårt av väljarna att inte ge stöd åt denna häxprocess.
Och
NEJ, inget har bevisats & inget har erkänts. Bara någon som är mycket psyksjuk kan inbilla sig något sådant. Du skriver ju själv så här:
vittnesmål och bevisning sker först i Rättegången(impeachment) och inte i förundersökningen
Du måste försöka komma ihåg vad du skrivit några rader innan i samma inlägg, för din texts inneboende logiska motsägelser gör det hela väldigt förvirrande.
Citat:
Ursprungligen postat av
klyban
Älskar någon pratar om logiska motsatser, sen är det slut och inget om dessa logiska slutsatser.(inte mycket till logik då och om man inte påvisar det med saklighet också!)
Han har ju berättat för dig var motsägelsen finns. Du måste läsa i hans inlägg vad han säger om ditt inlägg. Såhär:
Du skriver både att skuldfrågan
är avgjord och att den
inte är avgjord.
Din förstnämnda åsikt är ett missförstånd. Du tror att Trumps stabschef har "erkänt" att Trump är skyldig i och med att han tycker Trumps uppförande är okej. Du tror att någon som inte själv är inblandad kan erkänna någon annans skuld bara genom att ge sin åsikt om vad som hänt.
Om det verkligen fungerade på det viset skulle det bli väldigt tokigt. t ex kan jag erkänna här och nu att Trump är en rysk spion, så här: Trump är en rysk spion tycker somliga men det är helt okej med mig.
Nu har jag "erkänt" och "bekräftat" bernard laws misstankar! Varsågod att åtala Trump på mitt sensationella vittnesmål.
Så fungerar det inte. Ljugmedia skriver "erkänt" men det betyder inte att någon faktiskt har erkänt. Du måste komma ihåg att ljugmedia ljuger för dig men jag talar sanning.
Förstår du det jag berättar för dig?
Vad tycker du om uttrycket skov, tycker du att det stämmer?