Citat:
Ursprungligen postat av
SwingFoSultans
Ja det anser jag till 110%
Ja att dom sitter häktade måste väl peka mer på att dom är skyldiga, än oskyldiga eller?
Dessutom har jag hört från en säker källa som är bekanta med dessa skräpmänniskor att det finns
filmer på när hon förgriper sig på barnen.
Är du också ett kisselisspeddo eller varför håller du dom så hårt om ryggen?
Ibland ska man nog tänka lite och läsa på lite om saker innan man börjar kommentera. Skillnaden mellan dig och mig är att jag gärna hade tagit hand om det själv. Sitter man på fakta och inte spekulationer så blir det en helt annan sak. Du sitter bakom en skärm helt anonymt, endast med spekulationer som grund och tycker att folk ska göra saker du inte ”vågar” göra själv.
Håller dom bakom ryggen ? Vi har en domstol i Sverige och är det så att man hänger ut folk hur som helst utan en dom så kan man faktiskt torska på förtal. Däremot, skulle dom bli dömda (vilket jag tror) så är det en helt annan sak. Som jag skrev tidigare, det finns redan ett rejält hot mot båda två. Om jag är pedofil, för att jag tycker att fakta ska gå före spekulationer ? Kom igen..
Vad gäller filmerna så har jag hört samma.. som sagt så känner jag Christian, väl.. och jag är ledsen att säga det men jag tror faktiskt att dom båda varit lika delaktiga. Jag får höra saker varenda dag men det är hur många olika uppgifter som helst därför är jag mer intresserad av att läsa domen, alltså fakta.
Så vitt jag vet så håller både media och polisen käften vilket många känner viss frustration över, dom borde släppa lite och berätta vad fan som händer i utredningen