2019-12-04, 22:48
Medlem
NewsFlashss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilly2001
Tror det är svårt att ha vaginalt samlag med en 6åring (minns ej åldern riktigt). Penisen är ju såpass liten då att det är svårt att tänka sig. Oavsett vad så är hon jävligt vidrig och jag hoppas att hon blir brutalt våldtagen med ett järnrör om detta är sant.

Det är inte det minsta svårt att föreställa sig.
Har tyvärr sett liknande händelser i andra fall.
Kvinnor som utför den sortens handling är inte ute efter att känna sig fyllda utan går ofta igång på att det är förbjudet och känns kinky.

Nu har jag inte sett materialet i just detta fallet, så det yttrar jag mig inte om, men barnets ålder är inget generellt hinder för vaginal penetration.
Citera
2019-12-05, 04:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jokern89
Jag hoppas att du förstår att hon isåfall legat med sin son vaginalt ?!. Jag blir nästan förbannad, ursäkta mig men någon gräns på tröghet får det väl ändå finnas.

Är det bara att ”förstå” att någon ”legat” med ett småbarn? Frågan var HUR det ”lågs” (ett förjävla dumt ordval i sammanhanget för övrigt). Dels ifrågasattes källan och dels undrade man vad som menades och om det ens var möjligt. Kalla inte folk tröga när du vet att du själv är trögare.
Citera
2019-12-05, 04:57
Medlem
[quote=NewsFlashs|69505635]Klart att de kan bli hårda annars skulle mjukdelarna råka ut för nekros, då blodfyllning behövs för syresättning.
Även foster av manligt kön får stånd och det händer regelbundet att pojkar föds i det tillståndet.

Källa på passande nivå:
https://illvet.se/manniskan/sex/penis-10-saker-du-inte-visste-om-erektion[/QUOTE

Men vad är det med dig och din ton? Vad fan har nekros med stånd att göra? Det finns blod och blodkärl i kuken även när den inte har stånd! Sen ökar blodtillförseln och svällkropparna sväller vid stånd. Det är en vanlig blodcirkulation som behövs för att inte kroppsdelar ska nekrotisera.
Citera
2019-12-05, 05:45
Medlem
TaxenSixtens avatar
Jag har så svårt att förstå hur de tänkte framledes. Barn har ju säkert minne av dessa handlingar. Hur hade de tänkt komma undan tro?
Citera
2019-12-05, 05:53
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewsFlashs
Det är inte det minsta svårt att föreställa sig.
Har tyvärr sett liknande händelser i andra fall.
Kvinnor som utför den sortens handling är inte ute efter att känna sig fyllda utan går ofta igång på att det är förbjudet och känns kinky.

Nu har jag inte sett materialet i just detta fallet, så det yttrar jag mig inte om, men barnets ålder är inget generellt hinder för vaginal penetration.
Jag tror att det mest handlade om pengar annars behövde de ju inte filma eller lägga in i datorn ens.
Citera
2019-12-05, 08:32
Medlem
NewsFlashss avatar
[quote=Rullgardajna|69507242]
Citat:
Klart att de kan bli hårda annars skulle mjukdelarna råka ut för nekros, då blodfyllning behövs för syresättning.
Även foster av manligt kön får stånd och det händer regelbundet att pojkar föds i det tillståndet.

Källa på passande nivå:
https://illvet.se/manniskan/sex/penis-10-saker-du-inte-visste-om-erektion[/QUOTE

Men vad är det med dig och din ton? Vad fan har nekros med stånd att göra? Det finns blod och blodkärl i kuken även när den inte har stånd! Sen ökar blodtillförseln och svällkropparna sväller vid stånd. Det är en vanlig blodcirkulation som behövs för att inte kroppsdelar ska nekrotisera.

Tror nog inte att du är rätt person att bedöma andra människors ton.

Varför får ett foster stånd?
Drömmer det om sexiga babes medan det plaskar runt i mammas livmoder?

Ifall ökad blodtillförsel enbart skulle ske vid medvetet, och av egen fri vilja, stånd skulle penis råka ut för nekros då den normala blodcirkulationen inte räcker till.
Ställ frågan till en urolog och du kommer få besked om vad som händer ifall en penisbärare inte får nattliga eller ofrivilliga erektioner.
Citera
2019-12-05, 10:35
Medlem
[quote=NewsFlashs|69508045]
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna

Ifall ökad blodtillförsel enbart skulle ske vid medvetet, och av egen fri vilja, stånd skulle penis råka ut för nekros då den normala blodcirkulationen inte räcker till.
Ställ frågan till en urolog och du kommer få besked om vad som händer ifall en penisbärare inte får nattliga eller ofrivilliga erektioner.

Jag är inte rätt person att bedöma andras ton. Något namn på denna rätte så jag vet till nästa gång. Jepp, jag tror att stånd uppstår av fri vilja och jag tror att Gud bestämt att kukar nekrotiseras om de inte får ofrivilliga stånd. Tillbaka till arbetet nu!
Citera
2019-12-05, 16:28
Bannlyst
Undrar hur det kommer att gå för lilla Carita och Christian när dom släpps ut? Jag hoppas innerligt att dom kommer bli totalt sönderslagna.

Nu vet jag ju inte hur djupt insyltad dumme Ambjörnsson är, men han lär ju inte sitta häktad så här utan att det finns en anledning till det.
Citera
2019-12-05, 19:02
Medlem
[quote=NewsFlashs|69508045]
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna

Tycker du ska ställa frågan till en urolog om varför det då inte uppkommer nekros i penis hos en impotent man? Låtsas inte som att du har några fysiologiska kunskaper när du uppenbarligen inte fattar att det sker en genomströmning av blod kontinuerligt, och att ÖKAD blodtillförsel till svällkropparna gör att kuken blir hård.
Citera
2019-12-05, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slowdeephard

Tycker du ska ställa frågan till en urolog om varför det då inte uppkommer nekros i penis hos en impotent man? Låtsas inte som att du har några fysiologiska kunskaper när du uppenbarligen inte fattar att det sker en genomströmning av blod kontinuerligt, och att ÖKAD blodtillförsel till svällkropparna gör att kuken blir hård.

Efter en längre tids impotens ruttnar kuken och ramlar av. Visste du inte det? Hände nästan mig en period då jag tog SSRI
Senast redigerad av Jfga 2019-12-05 kl. 23:15.
Citera
2019-12-06, 07:44
Medlem
[quote=slowdeephard|69513654]
Citat:

Tråden handlar inte om huruvida barns penisar kan få stånd eller ej.

Är det någon som har mer konkret information om fallet? Hörsägner och/eller fakta?
Hur var Carita som person? Har hon varit i något slags blåsväder förut?
Pratas det något om detta fortfarande?
Någon som faktiskt vet hur detta uppdagades?, typ hört från den personen som kommit på henne eller liknande!
Har läst hela tråden men verkar ganska oklart hur det ligger till.
Citera
2019-12-06, 08:28
Medlem
[quote=Lilly2001|69518819]
Citat:
Ursprungligen postat av slowdeephard

Tråden handlar inte om huruvida barns penisar kan få stånd eller ej.

Är det någon som har mer konkret information om fallet? Hörsägner och/eller fakta?
Hur var Carita som person? Har hon varit i något slags blåsväder förut?
Pratas det något om detta fortfarande?
Någon som faktiskt vet hur detta uppdagades?, typ hört från den personen som kommit på henne eller liknande!
Har läst hela tråden men verkar ganska oklart hur det ligger till.

Jobbade ihop med henne, första gången innan hon blev gravid med andra pojken.. då va hon super mysig o trevlig tjej.. sen efter hon fått barn och kom tillbaka, va hon helt annorlunda.. disträ, jobbade inte sina pass, vabbade väldigt mkt, va sjuk väldigt mkt.. under andra perioden hon va hos oss så försvann det pengar vid 2 tillfällen.. kan inte peka finger.. men som jag trodde då, och tror ännu mer på nu.. så va de hon.. då hon arbetat runt de dagarna pengarna försvann.. hon hade ansökt om pengar från FK, då hon anmält hon vabbat från jobb, ingenting av det stämde då hon inte ens arbetade kvar hos oss då. kände henne dock inte privat!

Rykten om hur allt uppdagades är antigen att de upptäcktes på en fest, eller att hon skulle sälja datorn.. men vet inte vad som stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in