2019-12-06, 11:16
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MCL85
Enligt Expressens rubrik är den tredje personen anhållen.

Ok de verkar hålla det inom familjen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Lilla pappsen borde aldrig ha släppts från början. Tänk så mycket han har hunnit undanröja under tiden.
Å andra sidan har de väl haft span /avlyssning på honom.
Den tredje personen kommer det att bli intressant att få veta vem det är.
Kanske integrationspedagogen Shaista har orkestrerat det hela?

En husrannsakan, vanlig och en digital kan ha gjorts innan kurdklanen hunnit undanröja några bevis, dessutom kan det finnas rumsavlyssning hos pappsen om han misstänks för ett brott som i normalgraden ger 2 år och det är väl skyddande av brottsling?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Han hade väl en bror.?

De vet jag faktist inte.. inte 100% insatt .. Tänkte mer på "kusinen " eller vem de nu va som va på besök i anslutning till mordet
Citera
2019-12-06, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Fast då innebär det att jobb för två personer. Du kommer inte kunna lyfta en kropp inrullad i en matta på ett enkelt sätt. Inte utan att väcka uppmärksamhet

Allt handlar om vart du befinner dig, vad du ska göra, hur du ska komma undan.

Dödar du nån ute i skogen eller på en avlägsen plats så finns det ingen poäng med att stycka kroppen. Dödar du någon i en lägenhet inne i stan så hamnar du i en annan sits. Det finns ju en anledning till att majoriteten av styckmorden skett i Stockholm. Det är inte för att stockholmarna älskar att stycka folk utan för att det är tätbefolkat.

Om det är en ensam GM så brukar han oftast låta kroppen ligga, täcka över den med något.
Jag har ingen statistik på vart dom flesta styckningar sker i landet, men Stockholm ligger väl bra till.
Kan tänka mig att upp i landet ligger bra till också

Det ska vi kanske inte skriva om i denna tråd, men de hade faktiskt varit lite intressant att skriva ner alla styckningar som skett, så ser man sen vart de har varit mest
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2019-12-06 kl. 11:20.
Citera
2019-12-06, 11:18
Medlem
lindblomsgröns avatar
Bilden i aftonbladet med två tekniker med presenning någon som vet var det är för plats?
Citera
2019-12-06, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Han hade väl en bror.?

Kanske Psht*wan Saa*d som också nu är anhållen?

*=E

Han som började följa FIKK, missing people etc under måndagen när W hade varit försvunnen 4 dagar och som har koppling till både BO, MGM, MGM 2, samt BO:s syster. Oklart om han är bror eller kusin, men släkt är dem och nära, eftersom han skriver ”älskar dig” till såväl MGM1 och MGM2.
Citera
2019-12-06, 11:19
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Om det är en ensam GM så brukar han oftast låta kroppen ligga, täcka över den med något.
Jag har ingen statistik på vart dom flesta styckningar sker i landet, men Stockholm ligger väl bra till.
Kan tänka mig att upp i landet ligger bra till också

20 av de 43 skedde i Stockholm
Citera
2019-12-06, 11:20
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jepp 2 anhållna förutom GM

Sätter en fredagsöl på att alla är släktingar..
Citera
2019-12-06, 11:20
Medlem
Är det bara jag som nu tycker det är uppenbart att MGM råkat döda BO i ett gräl, kontaktar pappa och lovar att han inte dödade henne (med flit) och pappa + 1 tog hand om kroppen? För annars hade MGM läckt mer under press av traumat att stycka, pappans kommentar att sonen lovade (varför pratar de ens om det annars?) och åklagarens kommentar som jag citerade i mitt förra inlägg att pappan kan bli misstänkt för griftefrids brott.
Citera
2019-12-06, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
20 av de 43 skedde i Stockholm

Ja de är ungefär hälften, antar att resten är utspritt över landet
Citera
2019-12-06, 11:21
Medlem
Kanske Psht*wan Saa*d som också nu är anhållen?

*=E

Han som började följa FIKK, missing people etc under måndagen när W hade varit försvunnen 4 dagar och som har koppling till både BO, MGM, MGM 2, samt BO:s syster. Oklart om han är bror eller kusin, men släkt är dem och nära, eftersom han skriver ”älskar dig” till såväl MGM1 och MGM2.

Denna teori har funnits med i tråden länge.. Han har varit ”misstänkt” här på Flashback iallafall...
Citera
2019-12-06, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
https://www.aklagare.se/nyheter-press/pressmeddelanden/?newsId=3266695

Vem fan är den tredje?!
Har väntat på detta! jag ger mig på att de är som jag tror, pappa har tagit över med sonen ovetandes vad som hänt med kroppen efter hennes död. Därav mår han skit nu, pappa lovade begrava, men styckade och dumpade istället! Ingen av oss vet om det finns erfarenhet av styckning sen innan i den släkten. Vi Måste få reda på mer om familj / släkt.

Jag tror faktiskt inte MGM har utfört griftefriden på W.. dock tror jag på vållande till annans död pga svartsjuka. OM inte de våldsbrott som redan innan har misstänkts framför allt av helt ny-reggade konton
att Pappan haft sex med flickan! just nu blir jag inte förvånad om häktet blir fullt av denna släkten de håller ihop!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in