Citat:
Ursprungligen postat av
AgNO3
Nu håller jag förvisso med om att Dulny är "beta", men jag skulle vilja hävda att det inte är "beta" att sörja förlorad kärlek.
Måste klargöra, var lite otydlig.
Det är inte själva sorgen efter att ha blivit dumpad jag har problem med, utan det faktum att han valde att sitta och gråta ut offentligt i podden i en lång monolog. Det var ovärdigt på alla sätt och vis.
Citat:
Ursprungligen postat av
AgNO3
Om vänsterns catladies inbillar sig att de är starka och självständiga kvinnor så är Dulny ett exempel på alt-högerns motsvarigheter som intalar sig själva att de är respektabla och riktiga män.
Absolut.
Små hundar skäller högst, de har ett enormt självhävdelsebehov.
Skryter om vilka svårlästa böcker de läser, hur mycket de tränar etc istället för att bara göra det i det tysta.
De söker acceptans, hos vem är oklart.
Själv är jag tre år äldre än Dulny. Trebarnsfar, gift i över 15 år.
Jag jagar vitsvanshjort med min 13-åriga son medans Dulny sitter och poddar i sin gamerstol och krigar på Twitter.
Återigen, jag har inget problem med hashtagen men tycker att det blir väldigt kontraproduktivt när det kommer från denna sorts människor.
De skall veta sin plats.
Det är inte värdigt att skrika HORA och TOTT, vilket de (förhoppningsvis) kommer att inse när de till slut växer upp, skaffar barn och blir fäder och riktiga män själva.
Låt dessa luder straffa ut sig själva.
Hashtagen är faktiskt bra, men det är männens ansvar att uppfostra våra döttrar. Det kommer man inte undan från med online-krigande.
Kanske en bra början är att faktiskt skaffa döttrar istället för att sitta och predika på pojkrummet och kriga på Twitter (på svengelska)?