Citat:
Ursprungligen postat av
kalkryggar
Det jag säger är att det är kvinnohat att hata/hota främmande kvinnor. Kallar du random instagramprofiler för din familj...HAHAHA... då har du nog kommit till lägsta incel-nivån som finns när det gått så långt. Förr så sa vi rätt å slätt *miffo* om såna som dig.

Du är då rakt inte den vassaste kniven i lådan, det må man allt säga.
Nej, jag kallar svenska folket för min externa familj - inte "random instagramprofiler".
Nej, jag är inte en "incel". Jag är gift och har barn.
Det är först nu jag inser att du är en kvinna. Du både resonerar och skriver som en kvinna. Aldrig har jag sett en vuxen man skriva "HAHAHA" eller "*miffo*".
Att du dessutom alltid går till personangrepp och försöker kalla folk för incel, oskulder, miffon och påvisa att folk bor i mammas källare, stärker det argumentet. Att du sitter och snackar goja i trådar och sedan försvinner från dem, när folk frågar efter källa på dina sjuka påståenden, visar på vilken bristande karaktär du har.
Jag tror att du projicerar. Med tanke på hur mycket du sitter på Flashback, så kan man bara anta att du är det största "miffot" här och det är därför du är så arg.