2019-12-05, 05:41
Medlem
II.Contes avatar
Skampatrullen har rört upp mångas känslor och t.o.m fått en bindgalen hynda som på twitter kallar sig "REVOLUTION" och är medlem i Nordiska motståndsrörelsen att vilja "doxa hela jävla alt-högern!" - för den som har missat det.
Citera
2019-12-05, 06:27
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av II.Conte
Skampatrullen har rört upp mångas känslor och t.o.m fått en bindgalen hynda som på twitter kallar sig "REVOLUTION" och är medlem i Nordiska motståndsrörelsen att vilja "doxa hela jävla alt-högern!" - för den som har missat det.
Det finns ytterligare minst en kvinna i NMR som gått igång som fan på det här. Och en man i NMR som redan "doxat" en althögerprofil. Samt flera andra profilerade kvinnliga "Sverigevänner" som reagerat. Det är en intressant och avslöjande respons som gav mig reaktionen: "Hoppsan, det här var ju mycket viktigare än vad jag trodde."

Det är också lite intressant att det bland manliga nationalister funnits en kultur av självförbättringsbudskap som dominerat de senaste åren (träna, ät rätt, titta inte på porr osv), men ingenting liknande bland nationalistiska kvinnor. Istället går fler än vad jag kunde ana till motstånd mot en sån här självklar grej.

Feminismen och den totala oförmågan till självkritik är mycket större bland nationella kvinnor än vad jag trodde.

Heder dock till de få kvinnor som stöder kampanjen för kvinnlig självförbättring.
Citera
2019-12-05, 06:33
Medlem
Fred Friendlys avatar
Likheterna med islamister är slående. Är det inte bättre om Ulla tar på sig niqab? Då utmanar hon inte oss män.
Citera
2019-12-05, 06:36
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Hondjuren har överskridit sina gränser. Uppmärksamhetshorandet är bortom all kontroll. Om skampatrullen kan bidra till att tygla en och annan uppmärksamhetshora så är det gott.
Men du, Mohammed, eller vad du nu heter. Om du fokuserar på att förbättra din egen tillvaro istället för att på nätet vara en del av de som bestämmer över kvinnor så kanske du inte slutar som en incel i mammas källare. Hederskulturen inom islam måste vara en förebild.
Citera
2019-12-05, 06:58
Medlem
Nassar och islamister, två sidor av samma mynt.
Citera
2019-12-05, 06:59
Medlem
167-steg-kvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Skammen -> skulden -> raderandet -> eftertänksamheten -> självförbättrandet. Det är frukten i den bästa av världar. Lär inte funka så i de flesta fall men då får vi nöja oss med raderingsfrukten.
Vad pratar du om?
Möjligtvis strategin skulle haft viss effekt i ett semi-fungerande samhällsbygge, utan judiskt helägande av informationsflödet. Arbetsmetoden genom påföra mer skuld och skam medelst klistra stigmatiserande etiketter på en redan marginaliserad grupp, utan med ett ord nämna verklig grundorsak, syftar ingenting annat än till fortsatt osynliggörande av dessa, vithatande folkmordshetsande kroknästa egendomsfolk. Dagens normlösa perverterade judaiserade och dekadenta samhälle är fullständigt i fritt fall. Tror man att någon reaktionär motkraft bildar eller föser någon opinion framför sig, får man gå tillbaka till ritbordet, där göra ny lägesorientering och analys av verkligheten.

Citat:
Grundorsaken nämns av alla inblandade.
Varför ljuger du?

Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
En ytterligare sak som ingen vad jag sett tagit upp i tråden:

De här kvinnorna som horar ut sig i sociala medier skapar våldtäkter på helt oskyldiga svenska kvinnor. De hjälper till att skapa den bild av att "alla svenska kvinnor är horor" som sätter sig i blattemännens huvuden och som är en del i deras tänkande och handlande mot svenska kvinnor i allmänhet.
Vem är du?
Vart finns baggebo1?

Något mer anständig koshercertifierad dynga står inte att finna i den samlade judiskägda pressen, någonstans! Vilken jävla dynga! Våldtäkterna är alltså den vita svenska kvinnans fel! Hon ska dessutom hållas ansvarig - men inte det folkmordstörstande vithatande utvalda folket?
Senast redigerad av 167-steg-kvar 2019-12-05 kl. 07:02.
Citera
2019-12-05, 07:10
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 167-steg-kvar
Vad pratar du om?
Möjligtvis strategin skulle haft viss effekt i ett semi-fungerande samhällsbygge, utan judiskt helägande av informationsflödet. Arbetsmetoden genom påföra mer skuld och skam medelst klistra stigmatiserande etiketter på en redan marginaliserad grupp
Svenska liberala kvinnor, en "redan marginaliserad grupp". De här människorna är de mest privilegierade som finns idag. Reaktionen när de för första gången möter lite kritik för sitt beteende talar väl sitt tydliga språk. De här människorna har varit vana med att ingen ifrågasatt något de gjort i hela deras liv.
Citat:
Varför ljuger du?
Althögern nämner att judarna ligger bakom urholkningen av moralen. Senast i den här artikeln:

https://www.altnorden.se/2019/11/28/skampatrullen-och-hederskulturen/

Citat:
Något mer anständig koshercertifierad dynga står inte att finna i den samlade judiskägda pressen, någonstans! Vilken jävla dynga! Våldtäkterna är alltså den vita svenska kvinnans fel! Hon ska dessutom hållas ansvarig - men inte det folkmordstörstande vithatande utvalda folket?
Fan vad löjlig du är. Du vet att jag alltid pekar ut de utvalda. Du kan inte gärna ha missat det.

Intressant hur du reagerar dock. Avslöjande.
Citera
2019-12-05, 07:17
Medlem
Herregud vilka nollor!
Narcissism i Sociala medier kan man störa sig på, fenomenet mukbang, att en app med löjliga 15 sek danser och trams ligger i topp etc. Det finns mycket man kan irritera sig på. Men stör man sig alltför intensivt någon dag... då är det oftast ett tecken på att man är på dåligt humör/tröttt/inte mår bra själv och borde fokusera på annat. Typ något som är relevant i ens eget liv. Varför inte lämna datorn/mobilen en stund?

(Dessutom, pojkarna som svamlar om att svenskar borde skaffa många barn tidigt och att kvinnorna borde vara hemma med dessa. Har de/ni gjort en kalkyl över vilken levnadsstandard familjen hamnar på? Är dessa "män" (misstänker många är pojkar) beredda att i ung ålder bära ensamt försörjningsansvar för 3 barn och fru? I unga år då de flesta har rätt blygsamma inkomster, ofta inte ens en fast anställning. Dagens svenskar är knappast beredda att återvända till den levnadsstandarden. De blir inte mycket av iphones, bilar, gymkort, resor, dyra speldatorer och restaurangbesök på den budgeten.)
Citera
2019-12-05, 07:27
Medlem
ENTPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Likheterna med islamister är slående. Är det inte bättre om Ulla tar på sig niqab? Då utmanar hon inte oss män.

Citat:
Ursprungligen postat av Vulgarian
Nassar och islamister, två sidor av samma mynt.
Haha är det här vänsterns nya grej? Att försöka skambelägga genom att likna vid islamism? Ni är verkligen skitdåliga på att argumentera, ursäkta att jag säger det. Skulle inte bli ett smack förvånad om ni två var kvinnor. Handlar alltid om att använda potentiella möjligheter till att få trycka in kuken i kvinnor som argument, antingen så är det hot mot social status (ni är som islamister, lattjo att ni kör den eftersom att ni med allt ni har hävdar att ni inte är islamofober) eller så är det mer rakt på sak, alla som tycker som ni får aldrig knulla (incel-kortet som ni älskar att använda). Herregud, ni har verkligen ingenting att komma med va? Kanske är därför ni hatar anonyma diskussionsforum så mycket eftersom att man kan säga vad som helst på dessa utan att ni kan varna andra kvinnor/eftertraktade hål för dissidenter? On the offchance att ni är män så är ni väl s.k. beta-orbiters? Ni vet att ni har i bästa fall väldigt små chanser att få trycka in kuken i en av dessa högstatuskvinnor och tar inga risker som helst mot den lilla chansen. Kanske visar ni upp era fina värderingar för andra hå--- jag menar kvinnor i er närhet i hopp om att få lite sympatisex á la manliga feminister? Vem vet, oavsett så är det patetiskt.

Likheterna mellan en islamist och en skampatrullerande nazist kan räknas på ett finger, ingen av dessa vill att kvinnor beter sig som gratis-strippor på twitter för uppmärksamhet och förstår att fenomenet har starkt negativa effekter, that's it. Hitler var vegetarian, liknar ni vegetarianer med nazister? Tror inte det. Men det här vet ni ju, ni försöker bara skambelägga och tror att strategin att likna nazister vid islamister kommer funka.

Personligen så använder jag bara mute-knappen på twitter så fort jag ser uppmärksamhetshoreri i form av en selfie med putmun och text i stil med "Asso idag känner jag mejj lite sådär extra söt" eller "Asso haha lol en kille raggade just på mejj på linkedin och jag ba asso tror du att jag vill bli raggad på här lr? lol smh y'all crazy", men kan defintivt förstå att många andra tröttnar och skriver något. Till och med kända och upphöjda högstatuskvinnor skälver uppenbarligen inför att anonyma twitterkonton med pepe the frog-avatar skriver något om skam, helt sjukt ju. Hur kan dessa vara så känsliga? Har exempelvis Kazmierska inte mer inre styrka än att hon känner sig manad att skriva en hel text i aftonslasken för att något random och i det stora hela betydelselöst konto "skambelägger" henne för att hon har vikt ut sig? Något säger mig att det inte finns någon verklig insikt hos dessa, innerst inne så vet de att de har betett sig skamligt. Annars hade det ju bara skrattats bort, inte ens bevärdigats ett svar, än mindre en helt egen text i sveriges största nättidning?

TL;DR ni suger totalt och gör nog bäst i att inte yttra er.
Citera
2019-12-05, 07:33
Medlem
Det är jobbigt när ensamma 60 plussare ska ta sitt utrymme. En människa som är helt överspelad tenderar att ta i för mycket och helt missa målet. Gissningsvis är det just det som sker här nu.
Citera
2019-12-05, 07:37
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
Haha är det här vänsterns nya grej? Att försöka skambelägga genom att likna vid islamism? Ni är verkligen skitdåliga på att argumentera, ursäkta att jag säger det. Skulle inte bli ett smack förvånad om ni två var kvinnor. Handlar alltid om att använda potentiella möjligheter till att få trycka in kuken i kvinnor som argument, antingen så är det hot mot social status (ni är som islamister, lattjo att ni kör den eftersom att ni med allt ni har hävdar att ni inte är islamofober) eller så är det mer rakt på sak, alla som tycker som ni får aldrig knulla (incel-kortet som ni älskar att använda). Herregud, ni har verkligen ingenting att komma med va? Kanske är därför ni hatar anonyma diskussionsforum så mycket eftersom att man kan säga vad som helst på dessa utan att ni kan varna andra kvinnor/eftertraktade hål för dissidenter? On the offchance att ni är män så är ni väl s.k. beta-orbiters? Ni vet att ni har i bästa fall väldigt små chanser att få trycka in kuken i en av dessa högstatuskvinnor och tar inga risker som helst mot den lilla chansen. Kanske visar ni upp era fina värderingar för andra hå--- jag menar kvinnor i er närhet i hopp om att få lite sympatisex á la manliga feminister? Vem vet, oavsett så är det patetiskt.

Likheterna mellan en islamist och en skampatrullerande nazist kan räknas på ett finger, ingen av dessa vill att kvinnor beter sig som gratis-strippor på twitter för uppmärksamhet och förstår att fenomenet har starkt negativa effekter, that's it. Hitler var vegetarian, liknar ni vegetarianer med nazister? Tror inte det. Men det här vet ni ju, ni försöker bara skambelägga och tror att strategin att likna nazister vid islamister kommer funka.

Personligen så använder jag bara mute-knappen på twitter så fort jag ser uppmärksamhetshoreri i form av en selfie med putmun och text i stil med "Asso idag känner jag mejj lite sådär extra söt" eller "Asso haha lol en kille raggade just på mejj på linkedin och jag ba asso tror du att jag vill bli raggad på här lr? lol smh y'all crazy", men kan defintivt förstå att många andra tröttnar och skriver något. Till och med kända och upphöjda högstatuskvinnor skälver uppenbarligen inför att anonyma twitterkonton med pepe the frog-avatar skriver något om skam, helt sjukt ju. Hur kan dessa vara så känsliga? Har exempelvis Kazmierska inte mer inre styrka än att hon känner sig manad att skriva en hel text i aftonslasken för att något random och i det stora hela betydelselöst konto "skambelägger" henne för att hon har vikt ut sig? Något säger mig att det inte finns någon verklig insikt hos dessa, innerst inne så vet de att de har betett sig skamligt. Annars hade det ju bara skrattats bort, inte ens bevärdigats ett svar, än mindre en helt egen text i sveriges största nättidning?

TL;DR ni suger totalt och gör nog bäst i att inte yttra er.
Noterar mestadels ad hominem och invektiv; avd ”ni har inget att komma med”.

Om kvinnor vill ta selfies- låt dem göra det. Varför är din åsikt om det relevant? Presumtiva incel-män är farligare än lättklädda selfies.
Citera
2019-12-05, 07:45
Medlem
ENTPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Noterar mestadels ad hominem och invektiv; avd ”ni har inget att komma med”.

Om kvinnor vill ta selfies- låt dem göra det. Varför är din åsikt om det relevant? Presumtiva incel-män är farligare än lättklädda selfies.
Läs en gång till. Som jag skriver så bryr jag mig inte om selfie-kulturen men väljer kategoriskt bort den då jag inte lånar mig till det där. Har helt enkelt inget som helst intresse. Jag skriver det här rakt ut i mitt inlägg, så därför bör du nog läsa om det.

Jag tror inte att du har någon som helst backning för ditt påstående om att incel-män (fyfan för att jag är tvungen att skriva den kombinationen bokstäver) skulle vara farligare än lättklädda selfiebrudar. Jag tror ärligt inte att du har ägnat det någon som helst eftertanke. Oavsett så har jag inte diskuterat det överhuvudtaget och anser att det är en rätt korkad diskussion från första början, gissningvis så är 99,9% av alla ofrivilligt sexlösa män helt jävla ofarliga och en stor del av samhällets ryggrad. Med undantag för en mycket liten och extremt avvikande del som begår massmord på andra sidan atlanten.

Kom igen nu Fred, bättre än så här kan du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in