Citat:
Ursprungligen postat av
Fred Friendly
Likheterna med islamister är slående. Är det inte bättre om Ulla tar på sig niqab? Då utmanar hon inte oss män.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vulgarian
Nassar och islamister, två sidor av samma mynt.
Haha är det här vänsterns nya grej? Att försöka skambelägga genom att likna vid islamism? Ni är verkligen skitdåliga på att argumentera, ursäkta att jag säger det. Skulle inte bli ett smack förvånad om ni två var kvinnor. Handlar alltid om att använda potentiella möjligheter till att få trycka in kuken i kvinnor som argument, antingen så är det hot mot social status (ni är som islamister, lattjo att ni kör den eftersom att ni med allt ni har hävdar att ni inte är islamofober) eller så är det mer rakt på sak, alla som tycker som ni får aldrig knulla (incel-kortet som ni älskar att använda). Herregud, ni har verkligen ingenting att komma med va? Kanske är därför ni hatar anonyma diskussionsforum så mycket eftersom att man kan säga vad som helst på dessa utan att ni kan varna andra kvinnor/eftertraktade hål för dissidenter? On the offchance att ni är män så är ni väl s.k. beta-orbiters? Ni vet att ni har i bästa fall väldigt små chanser att få trycka in kuken i en av dessa högstatuskvinnor och tar inga risker som helst mot den lilla chansen. Kanske visar ni upp era fina värderingar för andra hå--- jag menar kvinnor i er närhet i hopp om att få lite sympatisex á la manliga feminister? Vem vet, oavsett så är det patetiskt.
Likheterna mellan en islamist och en skampatrullerande nazist kan räknas på ett finger, ingen av dessa vill att kvinnor beter sig som gratis-strippor på twitter för uppmärksamhet och förstår att fenomenet har starkt negativa effekter, that's it. Hitler var vegetarian, liknar ni vegetarianer med nazister? Tror inte det. Men det här vet ni ju, ni försöker bara skambelägga och tror att strategin att likna nazister vid islamister kommer funka.
Personligen så använder jag bara mute-knappen på twitter så fort jag ser uppmärksamhetshoreri i form av en selfie med putmun och text i stil med "Asso idag känner jag mejj lite sådär extra söt" eller "Asso haha lol en kille raggade just på mejj på linkedin och jag ba asso tror du att jag vill bli raggad på här lr? lol smh y'all crazy", men kan defintivt förstå att många andra tröttnar och skriver något. Till och med kända och upphöjda högstatuskvinnor skälver uppenbarligen inför att anonyma twitterkonton med pepe the frog-avatar skriver något om skam, helt sjukt ju. Hur kan dessa vara så känsliga? Har exempelvis Kazmierska inte mer inre styrka än att hon känner sig manad att skriva en hel text i aftonslasken för att något random och i det stora hela betydelselöst konto "skambelägger" henne för att hon har vikt ut sig? Något säger mig att det inte finns någon verklig insikt hos dessa, innerst inne så vet de att de har betett sig skamligt. Annars hade det ju bara skrattats bort, inte ens bevärdigats ett svar, än mindre en helt egen text i sveriges största nättidning?
TL;DR ni suger totalt och gör nog bäst i att inte yttra er.