Citat:
Ursprungligen postat av
StarkMark
Det är ett bra initiativ. Sexualliberalismen förstör inte bara kvinnor utan i slutändan familjer. Svenska kvinnor har blivit itutade att det är något mycket bra och positivt när de ägnar helgarna åt att suga kuk och bli knullad i diverse hål av främmande män.
Vad vi ser på twitter är "female fragility". "J-jag är inte alls äcklig som blivit knullad av fem olika män. D-det är normalt."
Jag förstår din poäng, och anser också att det är djupt problematiskt; det sexuella beteendet som uppmuntras (i syfte att bryta ner hela alltet).
Men män har också ett ansvar, för utan villiga män som låg med tjejerna skulle det inte gå så fort för kvinnorna att komma upp i höga tal. I denna tes har kvinnor ett ock på sig att de ska väga in samhällets bästa i alla sina beslut medan männen tillåts enbart väga in sitt eget bästa, för stunden. Män känner sig äcklade av kvinnorna men samtidigt är det män som gör det möjligt genom att själva inte vara selektiva och välja bort sexuellt destruktivt beteende hos sin eventuella sexualpartner. Eller i små steg flytta tillbaka gränsen för vad som anses fungerande. Där har män ett kollektivt ansvar som inte bara kan byggas på skuldbeläggande.
Jag tror egentligen inte att kvinnor i dag vill vara dygnet-runt-madrasser men de är hjärntvättade till att vad vita anser och känner, ska bekämpas genom att man blir den personen de ogillar mest. Sex är känsligt, det vet alla. Därför är det perfekt för att "såra" och tro att man gör revolt gentemot en smygnazism och vit manskontroll som medierna och skolorna har indoktrinerat sen tidig ålder är högst levande och enda alternativet utan det samhälle globalisterna introducerat via media, politiken och i andra väsentliga delar av samhället.