2019-12-04, 20:40
Medlem
Daniel501s avatar
Jag tycker det är bra, allt som får upp detta för män överlag är bra.. alla män idag är mer eller mindre INCELs idag; Andrew Anglin på dailystormer.name skrev en väldigt bra artikel och han får fram det i ord som många av oss tänkt och tyckt länge;

https://dailystormer.name/we-are-all-incels-now-there-is-no-such-thing-as-a-volcel/

Det finns inget så effektivt som skam att få en kvinna dit man vill, MSM har skämt kvinnorna i decennier i att det är fult att vara en mamma och värna om familjen och hemmet, det är dags att vi skämmer tillbaka dem.

"Firstly, a lot of you people claiming to be “volcel” are simply coping, pretending you could get laid if you tried when in fact, you probably couldn’t. At least not with a woman who isn’t a fat cow.

Secondly, if you actually are refusing sex when you have the option to have sex, why are you doing it?

Well, you are doing it because the quality of the women is so low, and the risks and potential consequences of sexual activity so high, that it simply isn’t worth it.

So then the question becomes: did you volunteer to be a part of a feminist society, where women are all fat, aggressive, nasty, dirty, lying whores who might accuse you of rape in the short term, get you done up on domestic violence in the medium term or divorce-rape you in the long term?"
Senast redigerad av Daniel501 2019-12-04 kl. 20:56.
Citera
2019-12-04, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Jag tycker det är bra..det är dags att vi skämmer tillbaka dem.
Nej, du har inte ett skit med andra människor att göra.
Citera
2019-12-04, 20:44
Medlem
StarkMarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The13
Så jävla efterblivet så jag ramlar trots att jag redan ligger..

Dessutom så sitter ni med anonyma konton när ni hänger ut och hejar på, jävla beta.

Inget argument. Varför skriver du pro-horor kommentarer anonymt? Skäms du över att vara runkgubbe eller vad är det frågan om? Tycker inte att runkgubbar ska vara anonyma när det är "häftigt" att digga lössläppta kvinnor.
Citera
2019-12-04, 20:49
Medlem
StarkMarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Det finns inget så effektivt som skam att få en kvinna dit man vill, MSM har skämt kvinnorna i decennier i att det är fult att vara en mamma och värna om familjen och hemmet, det är dags att vi skämmer tillbaka dem.

Exakt och regimmedia har försökt att skämma folk till tystnad. I åratal har man hävt ur sig "Bara lågutbildade och arbetslösa som är rädda för invandrare och röstar på SD". Det är ett mantra i princip alla tidningar och TV-kanalar har kört med för att den genomsnittlige svensken vill inte bli sedd som vare sig arbetlös, lågutbildad eller som det insinueras - dum i huvudet.
Citera
2019-12-04, 20:50
Medlem
Hexen666s avatar
Vad skampatrullen lärt oss är att kvinnligt beteende på inga villkor får ifrågasättas. Det som är mest patetiskt är alla vitriddande runkgubbar som agerar dörrmatta åt alla kvinnor de stöter på. Ofta är dom fula också.

Skampatrullerarna har iallafall lite stake och kröker inte rygg för fruntimmer
Citera
2019-12-04, 20:54
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark
Exakt och regimmedia har försökt att skämma folk till tystnad. I åratal har man hävt ur sig "Bara lågutbildade och arbetslösa som är rädda för invandrare och röstar på SD". Det är ett mantra i princip alla tidningar och TV-kanalar har kört med för att den genomsnittlige svensken vill inte bli sedd som vare sig arbetlös, lågutbildad eller som det insinueras - dum i huvudet.

Läste artikeln du länkade till direkt efter mitt inlägg, känns bra att andra Svenskar ser detta och tänker i väldigt lika banor!

Allt som innebär offensivt agerande är bra i mitt tycke, sålänge det har bra Optics!
Citera
2019-12-04, 21:02
Medlem
Fan, vilka töntar. Varför bryr sig folk om vad andra människor lägger ut på nätet? Om din egen dotter/son lägger ut grejor så är det din uppgift som förälder att ha koll/tillåta/tillrättavisa/förbjuda. Visst...bli irriterad och tyck att folk är idioter...skriv på flashback...men att starta en skampatrull är så jävla "mellanöstern" som det kan bli.
Det är sant att Sossar, vänster, liberaler, moderater och MP (i sin brist på intelligens) ibland är SD:s bästa valarbetare vilket "nationalisterna" borde vara tacksamma över. Sen begår de (nationalisterna) samma dumhet själva genom att bete sig som det medeltidsfolk de påstår sig försöka motarbeta. Det är så infernaliskt jävla dumt att folk i allmänhet, med sina ismer, inte förstår att de gjort sig helt jävla beroende av varandra och bara fortsätter i samma hamsterhjul. En moderat är vänsterpartistens bästa vän och vice versa - samma idioti. Usch!
Citera
2019-12-04, 21:10
Medlem
MADs avatar
Det här hade lika gärna kunnat komma från F!. Samma filosofi som radikala feminister.
Citera
2019-12-04, 21:12
Medlem
StarkMarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saddam77
Sen begår de (nationalisterna) samma dumhet själva genom att bete sig som det medeltidsfolk de påstår sig försöka motarbeta. Det är så infernaliskt jävla dumt att folk i allmänhet, med sina ismer, inte förstår att de gjort sig helt jävla beroende av varandra och bara fortsätter i samma hamsterhjul. En moderat är vänsterpartistens bästa vän och vice versa - samma idioti. Usch!

"Åh nej. Varför kan vi inte bara få knulla runt och hora utan konsekvenser? Slutshaming är så förlegat".

Hur man kan vara liberal i Sverige anno 2019 övergår mitt förstånd.

Kvinnor vill ha feminism/jämställdhet. Resultat: Kvinnor blir psykiskt sjuka.
Kvinnor vill knulla runt. Resultat: Förstörda familjer och sjuka kvinnor.
Kvinnor vill ha mer massinvandring. Resultat: Kvinnor blir våldtagna/mördade.

Sverige hade varit ett bra mycket bättre land om inte kvinnor hade fått lov att rösta.
Citera
2019-12-04, 21:21
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Kan du redigera så du får plats med din egen feja på avatarbilden med Filip och Fredrik? Det skulle bli en svårslagen kalkryggstrio.

Självklart måste vi skamma dekadent beteende. Oavsett om det sker bland män eller kvinnor. Vita nationalister kan inte bara kräva värdighet, karaktär och integritet av sig själva, utan måste såklart skamma de element ur folket som gör sig till åtlöjen till allas bekostnad.

Det handlar om folkhälsa/folkvård. Det är sunt och hjälper de dekadenta tjejerna på traven att hitta till sin egen värdighet. Vänliga ord och uppmaningar nonchalerar de, men en piska iform av skampatrull är effektivt.

Du är blind inför dina tillkortakommanden vad gäller stringent tänkande och koherenta slutsatser.

Att "skamma" som du kallar det har jag inget emot. Men några beta alt-höger-pojkar kan inte kräva ett skit av andra människor när det gäller dylikt.

Vi skall inte ha nån medeltida samhälle tillbaka där präster bestämmer moral och etik efter vad det står i sagoboken Bibeln. Dom kan fara åt helvete. Människor skall vara fria.
Citera
2019-12-04, 21:23
Medlem
SaboMuggades avatar
Kacsynski skriver i sitt manifest.
"Det skulle till exempel vara en dålig strategi om revolutionärerna fördömde folkets konsumtionsvanor.Den vanliga amerikanen bör istället utmålas som ett offer för marknadsindustrin som lurat honom att köpa massa skräp han inte behöver.När det gäller strategi bör man undvika att att skylla på allmänheten"
Detta är min inställning till Skampatrullen.
Budskapet är bra men att några av hashtagen vapendragare går lite för långt när de "hänger ut" enskilda personer.

Att frågan bör lyftas är självklart och denna tråd bevisar det då den kryllar av postmoderna nihilister som är skolade av Horkheimer,Adorno och Freud.
Här är ett skolexempel av Weedisseet.

Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
Vem fan bryr sig om vad kvinnor gör eller inte gör? Sånt är till för muslimer och annat religiöst skräp.
Väx upp och sluta tro att någon bryr sig om vad ni tycker om "moral".

Allt har tydligen samma giltighet och värderingar är sociala,subjektiva produkter.
En av Frankfurtskolans mest inflytelserika tänkare (Adorno) skriver i Upplysningens dialektik följande.
"Upplysningens moralläror vittnar om den hopplösa ambitionen att i den försvagade religionens ställe finna en intellektuell grund för att härda ut samhället när egenintresset inte räcker till"
Men för att vända mig direkt till Weed om vem fan som bryr sig?
Jag skulle hävda att dagens Paradise Hotel-kultur är en riktig kvinnofälla.
(Kvinnor med flera sexpartners mår oftare sämre)
https://www.nber.org/papers/w10499

Citat:
Ursprungligen postat av Gladiator
Bara ännu ett bevis på hur nära extremhögern, extremvänstern och islamisterna står varandra. Om detta är negativt eller positivt överlåter jag till andra att uttala sig om.
Då var det dags för Les extrêmes se touchen igen detta sömnpiller verkar aldrig ta slut.
Även om det finns en liten sanning i det, så är det genant att behöva läsa det om och om igen.
Jag vet inte om du är en sk "Sverigevän"(?) men samma åsikt hör man ofta från det hållet.
Vad det bevisar är snarare hur nära Sverigevänner står P3,FI och hela det vänsterliberala etablissemanget.
Senast redigerad av SaboMuggade 2019-12-04 kl. 22:00.
Citera
2019-12-04, 21:26
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAD
Det här hade lika gärna kunnat komma från F!. Samma filosofi som radikala feminister.
Nu är du väl lite ute och cyklar?

Radikala feministers enda väg till detta går genom Islam.
Annars har jag svårt att se hur det skulle kunna komma från deras håll!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in