Citat:
Ursprungligen postat av
johannajack
Som sagt väldigt individuellt. Skulle ej rekommendera dig att börja med tramadol, då du snabbt får upp tolerans, och det är mkt svårt att sluta med. Men ska du ändå testa, så hade jag startat med 100 ml på morgon och 100 ml eftermiddag /kväll. Aptiten tappar du snabbt. Men tänk på att tramadol ofta gör en förstoppad. Tjusningen med tramadol är att du nästan alltid funkar i vardagen på dem, inget som märks eller syns, så länge du inte överdoserar eller får ihop nån sjuk blandning av andra tabl el alkohol. Men tyvärr kommer snart inte denna dos räcka för dig, inom två veckor, högst, kommer du vilja ha mer, behöva mer, kroppen kommer behöva ha mer osv osv och 123 är du där fast. Det blir dyrt. Det är en mkt beroende framkallande drog. Ett välbehag du kan få i vardagen utan att ngn märker det på dig = livsfarligt kombination . Lycka till oavsett
Tack för svar och ärligheten!
Förstår helt att det egentligen är skitdumt och att det är lätt att fastna.
Ska absolut testa den dosen och se hur det går. För att hålla toleransen relativt låg så ska jag nog inte ta varje dag utan kanske varannan eller var tredje dag?
Kommer att känna efter beroende på hur mycket aptiten kommer tbx.
Är envis som fan och tror mig ha mycket lätt för att stå emot beroende mot droger, har alltid kunnat sluta när jag velat.
Men det visar sig ;-)
Kommer tillbaka om en någon är intresserad av resultat eller om jag om 2 månader trammar varje dag.
Tack igen för ditt svar!