2019-11-25, 20:45
Medlem
obnoXIuzzs avatar
Tog 150mg tram runt 16:30 idag och fyllde på ytterligare 150mg 17:30. När/är det möjligt att fylla på med 50-100mg till?
Citera
2019-11-25, 21:43
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obnoXIuzz
Tog 150mg tram runt 16:30 idag och fyllde på ytterligare 150mg 17:30. När/är det möjligt att fylla på med 50-100mg till?
Det är omöjligt att svara på.
Beror ju på vad du har tagit totalt om det är annat med.
Vad du har för tolerans/erfarenhet.
samt hur det känns nu.

Finns stora killpolare som spyr på 50mg och noddar på 100mg och en del tjejer som kan knapra ett gram under ett par timmar och bara påverkas måttligt.
Just tramadol är väldigt individuel. Skiljer sig mot övrigt.
Citera
2019-11-26, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av obnoXIuzz
Normalt fyller jag på med 200 ml varannan timme, under ett tiden ca 17-00. Sen är jag nöjd. Men byggt upp en hög tolerans under många år. Så givetvis är det MYCKET individuellt. Antar du inte har så lång erfarenhet (eftersom du ställer frågan) så va försiktig ☮
Citera
2019-11-26, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firmahasten
Jag tog Etizopapaya inlägg som att dessa alltid varit fejk men jag kanske misstolkade.
Min fråga var alltså; Röda Habs som florerade för 2 3 år sedan, var dessa också fejk?
Skulle vilja säga att dessa inte var "fejk" . Mådde bra på dem för 2-3 år sen, mycket bra tom! Dock inte sett just dem från Hab på länge. ( i Malmö) Helt rena har dem väl aldrig varit, men blev aldrig sjuk och fick ett najs rus. Endast dem helt blanka, röda, utan skåra, lösa (som kom för ngr månader sen) jag stött på genom alla år, som varit rena giftet! Och då kan ja nog säga att jag testat det mesta.
Citera
2019-11-26, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 11hours
Med risk för att låta väldigt okunnig, vilket jag är om Tramadol -

Hypotetiskt sätt, om man skulle vilja käka tram främst för den minskade matlusten, och helst inte känna av ett rus av drogen. Är detta möjligt? Och hur mycket/lite skulle man behöva få i sig?

Att försöka hitta en balans i att tappa matlusten samtidigt som att man inte känner ett märkvärdigt rus så man kan röra sig kring människor utan att dessa märker något.

Ingen vana av drogen, aldrig testat.
Som sagt väldigt individuellt. Skulle ej rekommendera dig att börja med tramadol, då du snabbt får upp tolerans, och det är mkt svårt att sluta med. Men ska du ändå testa, så hade jag startat med 100 ml på morgon och 100 ml eftermiddag /kväll. Aptiten tappar du snabbt. Men tänk på att tramadol ofta gör en förstoppad. Tjusningen med tramadol är att du nästan alltid funkar i vardagen på dem, inget som märks eller syns, så länge du inte överdoserar eller får ihop nån sjuk blandning av andra tabl el alkohol. Men tyvärr kommer snart inte denna dos räcka för dig, inom två veckor, högst, kommer du vilja ha mer, behöva mer, kroppen kommer behöva ha mer osv osv och 123 är du där fast. Det blir dyrt. Det är en mkt beroende framkallande drog. Ett välbehag du kan få i vardagen utan att ngn märker det på dig = livsfarligt kombination . Lycka till oavsett
Citera
2019-11-26, 08:09
Medlem
Någon som kan bekräfta om 100mg vita från signature är ok?
Citera
2019-11-27, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny14890437
Någon som kan bekräfta om 100mg vita från signature är ok?

Jag har haft sånna hemma som ”backup” om mina kapslar tagit slut! Och för nån vecka sen tog kapslarna slut och då käkade jag bara tamol-xx 100mg vita! Och dom fungerade helt okej! Inte lika rent rus som kapslar men långt ifrån samma smutsiga äckel ris dom röda ger 🎅
Citera
2019-11-27, 08:18
Medlem
Tackar för svar God jul
Citera
2019-11-29, 00:19
Medlem
Blackdollkillers avatar
Jag va hos min ”kran” förra veckan för att fylla på lagret lite. Hen hade en påse med runda gröna piller som han inte ville berätta vad det var för nåt? Nån som kan hjälpa mig? Dem var gröna (typ lite ”flammiga” i färgen), runda ca ~5mm i omkrets. Präglingen på ena sidan var två stycken streck i ”kors” +. Vad kan det vara?
Hen bor i Sundsvall, tänkte om det är något som är poppis där?
Citera
2019-11-29, 12:38
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Jag va hos min ”kran” förra veckan för att fylla på lagret lite. Hen hade en påse med runda gröna piller som han inte ville berätta vad det var för nåt? Nån som kan hjälpa mig? Dem var gröna (typ lite ”flammiga” i färgen), runda ca ~5mm i omkrets. Präglingen på ena sidan var två stycken streck i ”kors” +. Vad kan det vara?

Jag kommer att tänka på Sandoz tramadolen som är runda med brytskåra i mitten. Ena sidan är ljusgrön andra sidan är vit. Kan det vara den?
Citera
2019-11-29, 12:52
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller

Skumt att han/hon inte ville berätta vad det var.
Citera
2019-11-29, 15:14
Medlem
Blackdollkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Jag kommer att tänka på Sandoz tramadolen som är runda med brytskåra i mitten. Ena sidan är ljusgrön andra sidan är vit. Kan det vara den?

Nix, helt grön hela tabletten. Två brytskåror på ena sidan. Annars ingen annan prägling.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in