Citat:
Ursprungligen postat av
MrBarnaby
Det har diskuterats om NW:s alibi, du menar att han har ett vattentätt sådant. Det kan vara så att han har det, även om det är just du som påstår det.
Det du skriver om Kevinfallet ovan tyder dock på att dina utsagor inte alltid är att lita på.
Jag kände med mycket stor kraft inom mig, att så fort jag nämnde namnet Kevin, så dyker @MrBarnaby upp, och så blev det, skulle du vilja peka på [skriftligen] den utsagan som är osannfärdigt framförd av mig ?
Vad som anbelangar NW, så vet jag med fullständig säkerhet att vederbörande har ett vattentätt alibi för det då aktuella tillfället gällande den sena Måndags-kvällen den 14 Maj år 2018 då ifrågavarande:s moder brutalt och hänsynslöst bringades om sitt liv bakom ett bullerplank genom dödsmisshandel.
Nu undrar jag vidare sagt om du har glömt bort, eller helt enkelt sido-satt, att den tidigare mordmisstänkte SD plötsligt hämtades in av en hel insats-styrka och för att sedan därnäst häktas på sannolika skäl för att ha bragt den då 45- åriga trebarns-modern LW om livet ?
Är det bekant för @MrBarnaby att den mordmisstänkte SD fortfarande sitter häktad på sannolika skäl, eller har du också börjat att fixera dina tankar på NW som den egentlige Gärningspersonen ?
Mvh/ @JokerMannen