2019-12-04, 10:19
Medlem
Champagneoclocks avatar
GW var väldigt skeptisk till att det ligger brott bakom detta, och anledningen var något som han inte ville gå ut med. Jag får också de vibbarna. Det är en trasig människa som inte mår bra och som lever ett destruktivt liv.
Citera
2019-12-04, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustLikeMoney
Ok, kollade inte på datum då och missade göra väsentliga skärmdumpar. Den där från september är den enda med synligt datum.

Alla från november hade datumstämplar.
Citera
2019-12-04, 10:22
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Jaja ok, jag såg bara annonser från 20-22 november (när de fortfarande fanns uppe för ett par dagar sen)
Vet någon om han har pillivitten kvar? Det framgår ju inte av annonsen att han är transa, så många kan nog känna sig lurade.
Citera
2019-12-04, 10:23
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
GW var väldigt skeptisk till att det ligger brott bakom detta, och anledningen var något som han inte ville gå ut med. Jag får också de vibbarna. Det är en trasig människa som inte mår bra och som lever ett destruktivt liv.
Konstigt sätt och ställe att begå självmord. Grunt vatten när man har tillgång till droger? Inget brev/meddelande?
Senast redigerad av JustLikeMoney 2019-12-04 kl. 10:41.
Citera
2019-12-04, 10:23
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Vet någon om han har pillivitten kvar? Det framgår ju inte av annonsen att han är transa, så många kan nog känna sig lurade.
Läs på skärmdumparna som finns och svaret är JA 18cm klockspel dinglade på hon.....
Citera
2019-12-04, 10:24
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Det framgår, kategorin är oftast vald som Transsexuell (pre-op) (kuken kvar) i vissa annonser står det längd och någon hade t.o.m bild där man kunde skönja paketet.

Exempel (NSFW)
https://minfil.com/B7p4N9Cfna/Screenshot_20191201-130121_jpg
Senast redigerad av JustLikeMoney 2019-12-04 kl. 10:27.
Citera
2019-12-04, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Är det ens belagt att hen var prostituerad? Alla Eskort-annonser verkar vara upplagda på samma
dagar 20-22 november, sen finns det inga fler spår som "prostituerad" vad jag kan hitta. Är det
en stalker som lagt upp dessa tro?

Hon gjorde en live i en tjej-grupp på FB för ett tag sedan där hon pratade öppet om sitt liv som eskort, och att hon ofta arbetade i Köpenhamn.

Oerhört tragiskt. Vila i frid Emilia.
Citera
2019-12-04, 10:28
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Är det bekräftat att offret låg i vattnet?
Ja

https://www.expressen.se/kvallsposten/just-nu-forsvunna-emilia-20-hittad-dod/
Senast redigerad av JustLikeMoney 2019-12-04 kl. 10:31.
Citera
2019-12-04, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Stig Daniel är född 1985.
Han har en trolig bror född 1981.

I folkbokföringen för 1990 bor de båda på Vänersborgsvägen 16 i Sundsvall.
Ingen annan på adressen heter Lundberg.

På samma adress bor bl.a ett äldre par från känd resandesläkt.
Den släkten finns i västsverige.
Vet dock inte om de har band till bröderna Lundberg

Angående familjen D*niel kommer från. Tänkte kolla om det fanns nåt släktskap till E*ilia som han hade påstått. Jag kollade folkbokföringen för 1985. D*niel finns inte ens med, troligtvis är han född för sent på året för att stå med. Där bor modern och brorsan, född 1981, på samma adress. Brorsan heter Lu*dberg, Precis som D*niel, och modern var skild 1979 med efternamn Li*dqvist. Kan inte se vem hon var gift med, inte ens om jag backar till 1975. De gifte sig 1974, men de verkar inte ha bott tillsammans. Idag heter modern S*ndqvist, är ogift, det är hennes flicknamn. Hon härstammar från en familj där alla utom hon har efternamnet P*llin (*=a). Varifrån släktnamnet L*ndberg kommer, som alltså båda brorsorna har, vet jag inte. Kommer kanske inte längre med detta då det inte finns mer uppgifter. Hittar inte pappan, som skulle inneha släktskapet med E*milia enligt D*niel. Nu spårar detta ur, tanken var som sagt bara att kolla om familjen var släkt med E*mlia eller inte.
Citera
2019-12-04, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Läs på skärmdumparna som finns och svaret är JA 18cm klockspel dinglade på hon.....

Citat:
På hon.....?

På henne väl? Inte första gången man ser den stavningen

I övrigt så tvivlar jag på att det är någon som blivit lurad av hennes annonser. Tycker att det framgår tydligt vad hon är.
Men det kan såklart vara en torsk för det såklart.
Något säger mig dock att hon blev iväglurad.

Kan släktingen på balkongen gett felaktigt signalement på personen som gick med Emilia för att skydda någon annan i släkten tro?
Senast redigerad av MarkofTheBeast 2019-12-04 kl. 10:36.
Citera
2019-12-04, 10:33
Medlem
Någon som vet om Emilia skattade på sina inkomster?
Citera
2019-12-04, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MCL85
Angående familjen D*niel kommer från. Tänkte kolla om det fanns nåt släktskap till E*ilia som han hade påstått. Jag kollade folkbokföringen för 1985. D*niel finns inte ens med, troligtvis är han född för sent på året för att stå med. Där bor modern och brorsan, född 1981, på samma adress. Brorsan heter Lu*dberg, Precis som D*niel, och modern var skild 1979 med efternamn Li*dqvist. Kan inte se vem hon var gift med, inte ens om jag backar till 1975. De gifte sig 1974, men de verkar inte ha bott tillsammans. Idag heter modern S*ndqvist, är ogift, det är hennes flicknamn. Hon härstammar från en familj där alla utom hon har efternamnet P*llin (*=a). Varifrån släktnamnet L*ndberg kommer, som alltså båda brorsorna har, vet jag inte. Kommer kanske inte längre med detta då det inte finns mer uppgifter. Hittar inte pappan, som skulle inneha släktskapet med E*milia enligt D*niel. Nu spårar detta ur, tanken var som sagt bara att kolla om familjen var släkt med E*mlia eller inte.

D. Säger att hans far är död & han nämnde inte förnamnet utan bara att han tillhörde "Lundb*rg Ros*n Bj*rk."
*= e ...... *=ö
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in