Citat:
Ursprungligen postat av
kasspamatte
Är dock en väldigt konstig plats att stämma träff på. Bilen syns från e22, lätt för någon som går förbi att se osv. Frågan är också om det är tillräckligt djupt vid gångbron över ån, för att dumpa någon där.
Jag vet inte var den exakta fyndplatsen är, dock har det talats om en jacka
på en pumpstation.
Vi tänker kanske fel, E kan mycket väl ha hittats öster om E22, det betyder inte att hon tvunget hamnade i vattnet på den östra sidan.
Tänk er gångtunneln under E22, istället för att E gick under E22 gick hon längs med E22, möjligen i diket om det var möjligt, för att ta sig till den plats väster om Vramsån på den norra sidan av E22 där vägräcket upphör. Titta på Google Maps street, går in en liten asfalterad väg åt vänster, men också någon form av grusplan intill vägräcket och skogen, titta in i skogen, ser ut att kunna vara en pumpstation, man skymtar taket och lite av väggen.
Kan vara hit E gick, kanske för att träffa en kund, nära till vattnet, ingen rör sig sannolikt naturligt inne i skogen intill pumphus och Vramsån, åtminstone inte ofta kan jag tänka mig.
Notera att E kan ha hamnat i vattnet här men hittas på andra sidan E22 då vattnet rinner åt öster.
Vad tror ni?