2019-12-03, 13:09
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
]Det är åklagaren som beslutar hur restriktionerna ser ut[/b], olika från fall till fall. Brev får man skriva och ta emot men åklagaren läser dessa när du har restriktioner.

Tv och dagstidningar har du tillgång till om åklagaren beslutat att det inte stör utredningen så att säga, tror det beror på hur medialt uppmärksammat fallet är.

Besök kan man också få fast man har restriktioner fast dessa är då bevakade av förhörsledare el liknande.
Nja, åklagaren föreslår nivån på restriktionerna och rätten beslutar.
Citera
2019-12-03, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Det är åklagaren som beslutar hur restriktionerna ser ut, olika från fall till fall. Brev får man skriva och ta emot men åklagaren läser dessa när du har restriktioner.

Tv och dagstidningar har du tillgång till om åklagaren beslutat att det inte stör utredningen så att säga, tror det beror på hur medialt uppmärksammat fallet är.

Besök kan man också få fast man har restriktioner fast dessa är då bevakade av förhörsledare el liknande.

Okej... Önskar innerligt att dom inte får ta emot brev, prata i telefon, träffa någon och inte ens ha tv eller tidning! Dom ska sitta där och behöva inse vad dom faktiskt gjort utan att ha en tv som flyktmedel! Jag hoppas innerligt att Carre sitter där och rannsakar sig själv och fattar vilken vidrig jävla människa hon är! Kände henne privat och vill att hon ska lida så mycket som möjligt.
Citera
2019-12-03, 16:13
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex

Ja det har du rätt i, står tillrättavisad så att säga.
Citera
2019-12-03, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fringis
Det verkar som om C*rita och pojkvännen har varit tillsammans i drygt ett år (av bilderna på ig att döma där de firar ett-årsdag nyligen). Jag bara hoppas att övergreppen inte har med deras relation att göra och pågått under ett helt år.

Jag blir så förvånad över att en ung och ganska vacker kvinna kan göra sig skyldig till våldtäkt mot barn. Varför? Om hon nu inte helt enkelt är pedofil. Även om det är svårt att tro.

Titta ordentligt på hennes ögon.... De ögonen skulle jag inte vilja möta en mörk kväll ensam. Så kalla, grymma och känslolösa ögon ser man inte varje dag - som tur är.
Citera
2019-12-03, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Titta ordentligt på hennes ögon.... De ögonen skulle jag inte vilja möta en mörk kväll ensam. Så kalla, grymma och känslolösa ögon ser man inte varje dag - som tur är.

Ja kanske. Eller så tycker vi bara det nu när vi vet (eller i alla fall nästan vet) vad hon har gjort.
Citera
2019-12-03, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex

Vad menar du med nivån på restriktioner? Det i särklass vanligaste är att rätten ger åklagaren tillstånd att meddela beslut om restriktioner och åklagaren beslutar om vilken typ av restriktioner som ska åläggas den häktade.
Senast redigerad av Jfga 2019-12-03 kl. 21:57.
Citera
2019-12-03, 21:57
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fringis
Ja kanske. Eller så tycker vi bara det nu när vi vet (eller i alla fall nästan vet) vad hon har gjort.

Inte läst i tråden på ett tag. Vad är det vi nästan vet. Har det framkommit något mer exakt vad hennes gärningar består av?
Citera
2019-12-04, 00:44
Medlem
Valieroths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Inte läst i tråden på ett tag. Vad är det vi nästan vet. Har det framkommit något mer exakt vad hennes gärningar består av?

Det beror på vart du slutade att läsa, men inte direkt.
Några lösa spekulationer och några kommentarer från några som har viss insyn men inget konkret bekräftat.

Själv kollar jag de nya inläggen med hopp om lite mer klarhet. Annars väntar jag på FUP.
Citera
2019-12-04, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket

Det finns inte så mycket konkret fakta mer än häktningsförhandlingarna. Det är väldigt tyst från både media och polisen, även om man frågar.
Citera
2019-12-04, 14:28
Medlem
sweden_lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valieroth
Det beror på vart du slutade att läsa, men inte direkt.
Några lösa spekulationer och några kommentarer från några som har viss insyn men inget konkret bekräftat.

Själv kollar jag de nya inläggen med hopp om lite mer klarhet. Annars väntar jag på FUP.
Lycka till att få den fupen.
Citera
2019-12-04, 17:02
Medlem
CodeCrews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilly2001
Någon som vet något konkret? Vad är det hon har gjort precis? Så mycket spekulationer, ordning tack!
Hon har våldtagit sin son Vaginalt och oralt . Satan vilken äcklig människa hon är
Citera
2019-12-04, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CodeCrew
Hon har våldtagit sin son Vaginalt och oralt . Satan vilken äcklig människa hon är
Och hur vet du det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in