Citat:
Ursprungligen postat av
Schazz
Vad menar du med att det inte finns gränser för SJ? Jag fattar inte den.
Jag tycker informationen om NW är intressant. Vill minnas att det har diskuterats vad LW pysslade med helgen innan hon försvann. en sak kan ju ha varit att lösa sonens bekymmer, genom samtal med honom och pappan t ex i synnerhet inför den resa hon skulle ge sig iväg på Enligt LWs sociala medier så hade hon en relation med NW och vad jag har hört var den rätt så nystartad efter flera års konflikter. Då måste den aktuella händelsen varit en rejäl spricka i kristallen.
När skedde brottet?
Kan inte varit precis då?
Det här borde varit sådant de har pratat om mycket tidigare?
Naturligtvis är det inte roligt för föräldrarna när barnen gör sådana här saker: Men vi vet inget vad det handlade om. Kan ha varit mindre allvarligt.
Från ringa stöld till mord.
Killen var 16 år när mordet skedde.
Den som nu sitter inne på sannolika skäl för mordet, skulle han då vara oskyldig medan NW var den skyldige, eller vad handlar det här om menar ni?
Jag anser att det är mycket okänsligt, oanständigt, smaklöst (jaa, jag har inte ord för det) på det sätt som Snoris lägger ut hela åtalsunderlåtelsen, med namn och p-nr, det
kopplat till att det kunde ha med mordet att göra.
Nu får jag nästan fnatt av Snoris, hur hårt han har gått åt NW redan tidigare. Pekat
med hela handen och kallat honom mycket, mycket nedsättande saker (även nedsättande saker om hans kropp) och insinuerat på både att han har använt både anabola och narkotika.
Nä, han har tappat all respekt för hur man kan prata med människor och hur man kan lägga upp resonemang runt en teori som man har, utan att grovt kränka personer.
NW har inte varit misstänkt för mordet och han har förlorat sin mor.