2019-12-02, 15:28
Medlem
Korta-kjolars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Ju färre kroppsdelar desto mindre chans att få fanskapet fälld. Man måste åtminstone kunna fastställa ATT hon blivit mördad och gärna av vem. Bevisen man hittat i Ahmeds lägenhet hoppas jag är starka, i form av blod, hudslamsor, rester etc. Tyvärr har han haft tre dygn på sig att städa. Men de flesta mördare lämnar spår efter sig. Så vi får hålla tummarna att det inte är endast en saknad kropp som utgör bevisen i det här fallet.

Jag tror polisen har säkrat väldigt mycket teknisk bevisning i lägenheten, ganska snabbt. Annars hade men inte gått ut med att det skulle röra sig om ett mord så tidigt i utredningen

Att man har rätt GM är jag säker på och att han är ett riktigt svin råder ju ingen tvekan om
Citera
2019-12-02, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shqiptarjokosovar
Somliga skall inte skaffa barn. Tycker uppriktigt sagt synd om dina barn.

Fan menar du??? Skulle du försvara dina barn om dom mörda någon eller va fan säger du?

Citat:
Ursprungligen postat av Novotar
Styvmamma.

Nej mamma. Flickan har både en styvmamma och en mamma vet du.
Citera
2019-12-02, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulabilen
L*nda Andersson enl w s fb sida

Tack! Hon är ju ändå en viktig person i W:s liv ...
Citera
2019-12-02, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Gerhard
Vad menar du med det? Vem som helst kan påstå sig bo i samma stad och känna personen.
Jag skulle vilja påstå att merparten av all information som folk skriver om är enbart baserat på hörsägen, vilket sällan stämmer så väl efter att det har passerat ett antal personer.

Vad jag menar ...? Vad menar du med det?
Jag har följt denna tråd från sida 1. Med tiden får man intryck av vad som kan vara sant och
vad som absolut inte kan vara sant.
Jag upprepar, Flashback har även seriösa medlemmar.
Vi har yttrandefrihet. Alla missbrukar inte den.
Om allt är hörsägen här, varför är du då här?
Citera
2019-12-02, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marielo
Tack! Hon är ju ändå en viktig person i W:s liv ...

Korrektion: Var
Citera
2019-12-02, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Hon var skriven hos sin pappa och pappas nya sambo samt deras barn. Sen i praktiken bodde hon tydligen åtminstone delvis hos den här fantastiska pojkvännen.

Ja ... tack. Hon hade att välja ...inte lätt kanske.
Kanskehade hon bra kontakt med sin biologiska mamma L.nda Andersson ..kan man hoppas.
Citera
2019-12-02, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marielo
Ja ... tack. Hon hade att välja ...inte lätt kanske.
Kanskehade hon bra kontakt med sin biologiska mamma L.nda Andersson ..kan man hoppas.

Eeeh, hon hade väl egen lägenhet? Och ibland bodde hon även hos pojkvännen? Vill iallafall minnas att jag läste det någonstans inledningsvis men kan ha fel?
Citera
2019-12-02, 15:43
Medlem
Skorpionmammas avatar
Vet inte om denna tanken varit på tapeten i tråden innan men men...

Om vi utgår från att det handlar om en styckning. När MP mfl sökte efter henne, kollades sopkärl mm? Mgm skulle ju kunna ha lagt delar av kroppen i andras sopor, väl paketerade och när dessa töms försvinner ju bevis till soptippen. Den del polisen hittade i eller nära vatten kan ju vara för att vilseleda isf. Eller är den tanken helt omöjlig? 🤔
Citera
2019-12-02, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zadnahoj
Eeeh, hon hade väl egen lägenhet? Och ibland bodde hon även hos pojkvännen? Vill iallafall minnas att jag läste det någonstans inledningsvis men kan ha fel?

Jag har inte läst något om egen lägenhet, må inte ha läst varje post här men det mesta och majoriteten av artiklarna. Hittar du var du isåfall läste det så länka gärna.
Citera
2019-12-02, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionmamma
Vet inte om denna tanken varit på tapeten i tråden innan men men...

Om vi utgår från att det handlar om en styckning. När MP mfl sökte efter henne, kollades sopkärl mm? Mgm skulle ju kunna ha lagt delar av kroppen i andras sopor, väl paketerade och när dessa töms försvinner ju bevis till soptippen. Den del polisen hittade i eller nära vatten kan ju vara för att vilseleda isf. Eller är den tanken helt omöjlig? 🤔

Soptippen är mycket möjligt. Inte så roligt att leta där. En annan hypotes: MGM familj har garanterat kontakter inom pizzeria-branchen. Skulle kunna vara så att de gjort kebab av kroppsdelarna.
Citera
2019-12-02, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novotar
Styvmamma.

Nej, jag pratar om hennes mamma.
Inte styvmamma.
Citera
2019-12-02, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zadnahoj

Hon får inte ens ha en egen lägenhet vid den åldern!

Och Nej hon hade ingen lägenhet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in