Citat:
Ursprungligen postat av
chrisemil
Du har funnit namn på twitter menar du?
Relevans är det knappast då samma sak hänt i andra mål också, utan någon som helst relevans.
Ta LH-tråden som urartade helt och hållet med folieteorier.
Ni försöker hitta alternativa gärningsmän som sitter på nätet och avslöjar sig själv?
Det finns rätt så mycket mer som talar för att man har rätt man, mycket som vi inte vet än.
Tipsa polisen, absolut, men i övrigt, håll konspirationerna till en annan tråd i
(FB) Konspirationer och alternativa teorier.
Har aldrig sagt att man inte har rätt man. Tror 100% på MGM. Jag talar om motiv eller någon slags rättfärdigande. Flera andra har varit inne på svartsjukan, någon (ej bekräftat) påstår att MGM velat att BO skulle konvertera. Det är inte en konspiration, eller det kanske det är, men ändå. Att det kan finnas bakomliggande orsaker/krafter som vill se Wilma borta ur bilden.
Jag tänker någon typ av klan/heder eller salafism.
Det som skett i detta fallet är digitala spår som inte har någon naturlig förklaring.
Nästan allt i tråden är spekulationer, ska allt då hamna i KoAT forum för det? Det är inte en alternativ teori, det är en utvidgad.
Jag tänker ändå inte diskutera ämnet speciellt mycket mer då jag tror allt har sagts. Vi får se i FUP sen...