Jag har under en lngre tid blivit kondomtrakasserad. Ngon har under det senaste ret bestllt massvis med diverse kondomer till mig och min nrmsta familj. Det str att dessa brev kommer frn kondomkungen, kondomvaruhuset, sinful, etc. Jag har vid flera tillfllen ringt till fretagen och frgat varfr de skickas till mig, men jag fr alltid till svars att de ska "underska saken" fast ingenting hnder.
Ni kanske inte frstr varfr det hr r ett problem, gratis kondomer kan vl inte vara s farligt? Jo, min flickvn r steril. Att ngon maniskt skickar preventivmedel till mig tar jag som ett personligt angrepp och hn. Det finns bara ett ftal mnniskor som knner till hennes medicinska situation, s grningsmannen mste vara ngon i min nrhet.
Man tycker ju att det borde finnas smidigare stt att irritera mig, men vad vet jag. Personen har ju tydligen lyckats d jag r riktigt less p kondombombardemanget. Mina frldrar och min bror har ven brjat ftt leveranser av liknande slag. Kan tillgga att det fljer med en massa ckliga PK-guider ibland som beskriver hur man anvnder sig av produkterna
Hur ska man gra fr att stta dit jveln som hller p s hr? r det straffbart? Kan inte fretagen spra IP p den som klickat ivg paketen?
Serisa svar uppskattas.