2019-12-01, 20:48
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Det här är min teori baserat på verklighetsupplevt.
Kurdfamiljen är till grunden kriminell och att dom sköter sina saker skickligt.
Grabben deras går i livets skolning och har fått sig en alldeles egen liten leksak att öva upp talang som hallick på, det är ingenting som sägs rakt ut, grabben förstår men är fortsatt ett barn, det är pappan som styr bakom kulisserna pappan är den som duperar flickan och håller i verksamheten, sjutton fyllda då är hon redan vuxen och drar in pengar, träffar kunder.
Det är där som det gick snett, grabben har inte vad som krävs, en bortskämd spoling som blir kränkt och svartsjuk, han ger sig på tjejen för att hon gör det hon ska, träffar andra män.
Som den lätting han är så försöker han sedan bara glida igenom på något underligt vis, pappan anar snabbt oråd då han har sitt kontrollsystem, han får nys på allt och skrider snabbt till verket.

Detta är det sjukaste jag läst. Att du på fullt allvar skyller BO för att sälja sig själv är så lågt så jag saknar ord. Din livliga fantasi saknar motstycke men framförallt total avsaknad av respekt. Fy fan för sådana som du
Citera
2019-12-01, 20:48
Medlem
Att ge sig till att stycka någon person och någon man levt med och tyckt om gör honom riktigt störd!
Citera
2019-12-01, 20:56
Medlem
Frågar igen...

Ingen som vet något om den anlagda bilbranden inatt vid Lerbo-motet??
Citera
2019-12-01, 20:57
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nopez
Dom har väl slaktat många djur halal style så varför inte en människa.. Jävla as!

Jadå och där dom kommer ifrån där slaktas även människor och oavsett om det råder fred eller krig.
Citera
2019-12-01, 20:58
Avslutad
Det som ändå måste konstateras är att det likfynd man gjort borde ju ligga i ett typ närområde med de fynd man gjort gällande glasögon jacka och skor. Letar man nu i Bäveån så kan man misstänka att GM inte har åkt all världens väg för att kvitta sig med resten av kroppen. I en styckmördares huvud måste i rimlighetens namn infinna sig en enorm stress. Bara en sådan sak att föräldrarna börjar sakna sin dotter gör att han måste kvitta sig med liket snabbt.
Där nu söket är, småbåtshamnen ligger ett stenkast från Göteborgsvägen 23 där GM bor. Fyndplatsen av de andra fynden var Kolonnvägen (skjutbanan) det är lite längre bort. Bara en sådan sak att göra upp eld och elda upp fynden är ju också en stress. Huruvida mordet fördelats mellan flera personer är svårt att avgöra men man kan konstatera att likdelen man fann var inte något lyckosamt gömställe för GM.
Ensam eller hjälp från någon det är frågan?.

Angående eldningen.
Även ett par brända glasögon och ett par brända skor har hittats. Vad gäller skorna säger Sten-Rune Timmersjö, kriminalkommissarie vid polisens avdelning för grova brott i Fyrbodal:

– Det har egentligen varit två gummiklumpar, det är knappt att det har kunnat gå att se att det varit skor.
https://www.expressen.se/gt/krim/polisen-soker-med-hundar-i-omradet-dar-jacka-hittades/
Senast redigerad av sherlocksnake 2019-12-01 kl. 21:11.
Citera
2019-12-01, 20:59
Medlem
Finns det en möjlighet att polisen bluffar fynd för att stressa de misstänkta och begå misstag?
Citera
2019-12-01, 21:00
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Detta är det sjukaste jag läst. Att du på fullt allvar skyller BO för att sälja sig själv är så lågt så jag saknar ord. Din livliga fantasi saknar motstycke men framförallt total avsaknad av respekt. Fy fan för sådana som du

Jag skrev manipulerad till.

Ja men grina då för helvete, puss o kram o handhjärta, rosa nalle och en blå napp.
Citera
2019-12-01, 21:01
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psycoghost
Finns det en möjlighet att polisen bluffar fynd för att stressa de misstänkta och begå misstag?

Nej. Det gör det inte. Vore inte så schysst mot familjen va. Samt att det vore olagligt.
Citera
2019-12-01, 21:02
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Jag tänker att GM gjort allt själv utom transporten. Han ringer efter pappa och under tiden pappan kör till GMs bostad så förflyttar sig GM med säckarna ner till porten (dunsarna kommer härifrån).. Mest för att inforsling in i bilen ska gå så fort som möjligt.
Åsså körde han iväg själv. Pappa undrade inte vad det var i säckarna? Halleluleja.
Guess What? DET tror j inte.
Citera
2019-12-01, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Nej. Det gör det inte. Vore inte så schysst mot familjen va. Samt att det vore olagligt.

Ok tänkte om familjen var med på det i ren Hollywood anda. Men är det emot gällande lagstiftning så bortse från min fantasi .
Citera
2019-12-01, 21:03
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psycoghost

Allt är möjligt.
Citera
2019-12-01, 21:04
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goddi
Att ge sig till att stycka någon person och någon man levt med och tyckt om gör honom riktigt störd!
vem säger att HAN styckat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in