2019-12-01, 20:24
Medlem
afKnollentotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Komment1
Varför tror du det?
Känner båda familjerna (okej nu låter det som att min umgängeskrets är full med brottslingar men så är inte fallet) och förstår inte ens varför man skulle tro att de har något med varandra att göra?
Ena familjen är kristna libaneser vars föräldrar ofta bara umgicks med kristna libaneser och den andra familjen kurder..? De har inget med varandra att göra.

Samma kriminella skit alltså. Varför finns dom överhuvudtaget här ? Här i Sverige ? Vem har importerat dom ?
MGM i fallet som tråden bitvis handlar om har ju, tillsammans med sin familj gjort flera försök att nästla sig in här. Han lyckades till slut - till glädje för nån / några...

Ytterligare ett mordfall behöver nystas upp - suck
Citera
2019-12-01, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Komment1
Varför tror du det?
Känner båda familjerna (okej nu låter det som att min umgängeskrets är full med brottslingar men så är inte fallet) och förstår inte ens varför man skulle tro att de har något med varandra att göra?
Ena familjen är kristna libaneser vars föräldrar ofta bara umgicks med kristna libaneser och den andra familjen kurder..? De har inget med varandra att göra.

Det är nog bara ungdomarna som har vart i samma kretsar, inte hela familjerna
Citera
2019-12-01, 20:27
Medlem
NurseJackies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whoknows75
Japp.
Hon sågade.

Hon hade den dock inte med sig, utan åkte hem för att hämta den.
Tror att han med all säkerhet skulle fixa att dela henne i bitar
Citera
2019-12-01, 20:28
Medlem
Turphiees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parasolltroll
Det vet vi inte exakt. Fyndet gjordes vid 14-tiden på torsdagen. När polisen var absolut säker på identitet och att fyndet innebär att W är död så meddelade de familjen först, förstås. Exakt när det kunde ske vet inte utomstående. Men därefter dröjde det till middagstid på fredagen innan de gick ut offentligt med beskedet.
Woooow...torsdag kväll är alltså numera "14-tiden"... Och halv tre på eftermiddagen är alltså "middagstid"?
Man baxnar ju snart av allt dravvel och all felaktig info som snurrar hör inne
Citera
2019-12-01, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vWv
Det är nog bara ungdomarna som har vart i samma kretsar, inte hela familjerna

Personen jag citerade skrev ju dock MGM:s familj så tolkade det som själva familjen. Men kanske är så han/hon menade.
Citera
2019-12-01, 20:31
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Fast med tanke på att dem har letat på flertalet ställen flera gånger under flera veckor så har dem fått information från någonstans?

Där man pratar om att fyndplatsen var i Torsdaga där har man letat med båtar i över en vecka, så visst har han gett polisen information!

Ingen tvekan om att han har gjort det

Polisen harvar nog mest, dom har hittat en del och vi vet inte var och hur stor bit och inte heller i vilket skick.
Misstag sker alltid och att den här gången så har nog polisen varit extra noggrann.
Min känsla är den platsen där polisen fann på kroppsdelen den leder inte vidare.

Jag tror att det hela är väldigt proffsigt utfört där hon har slaktats på ett yrkesmässigt sätt, tömd på blods osv, väldigt lite söl.
Citera
2019-12-01, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Polisen harvar nog mest, dom har hittat en del och vi vet inte var och hur stor bit och inte heller i vilket skick.
Misstag sker alltid och att den här gången så har nog polisen varit extra noggrann.
Min känsla är den platsen där polisen fann på kroppsdelen den leder inte vidare.

Jag tror att det hela är väldigt proffsigt utfört där hon har slaktats på ett yrkesmässigt sätt, tömd på blods osv, väldigt lite söl.

Verkar ändå konstigt att dem är på exakt samma platser fortfarande!

Tror han har gett dem platserna där det kan finnas delar, bara det att dem inte hittat dem än.
Citera
2019-12-01, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting

Dom har väl slaktat många djur halal style så varför inte en människa.. Jävla as!
Citera
2019-12-01, 20:40
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nik145
Tyvärr är den sammanfattningen är en vecka gammal

Det har inte framkommit/bekräftats något nytt mer än att polisen hittat en kroppsdel och i samband med uttalandet om detta bekräftade att W är död.
Citera
2019-12-01, 20:40
Medlem
Citat:
Verkar ändå konstigt att dem är på exakt samma platser fortfarande!

Tror han har gett dem platserna där det kan finnas delar, bara det att dem inte hittat dem än.
Om han nu sagt nåt, tror jag han vilseleder dem för att vinna tid , resten av kroppen kanske finns i nån annan kommun.
Citera
2019-12-01, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marielo
Han borde ju bli rejält omskakad av att se en bild nu!
Undrar om hans försvarsadvokat har rätt att antyda om att ett fynd gjorts ...
Känner inte till den biten ...
Eller kan det komma från medintagna, om han nu kan prata alls med dem.
Att gå och röka får de göra ensamma, inte tillsammans med andra rökare.
Även det bevakas.

Ja en bild på fyndet lär inte göra hans sits lättare.
Vet inte om advokaten kan förbjudas förmedla viss information, är tveksam till det.
Han skall inte ha någon möjlighet att prata med andra intagna.
Och tobak kan nog komma att vara det enda njutningsmedlet för honom för en lång tid framöver.
Citera
2019-12-01, 20:47
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monotyp
Hahaha. Livlig fantasi, värre än min.
Min bild av kurder är att de är just svartsjuka, och inte skulle klara av att sälja en flickvän.
Pakistanier däremot. De ser bara den vita flickan som en sak att utnyttja och dela med kusiner och presumtiva kunder.

Jag önskar att det vore fantasi men att det är självupplevt, alla busar kör dom samma grejor.
Grabben stod under skolning fick en egen brud att sköta.
Jag är 100% att grabben är komplett oduglig, tjejen var mer än honom och han tappade skallen helt, hon, pappan och att han skulle visa dom vem som är bossen och att det gick helt åt helvete.

Vet du inte att kurdernas främsta område är människohandel och porr?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in