Citat:
Ponera att LW drog med sig baseballträet som sägs vara försvunnet innan hon gav sig ut för ett eventuellt möte? Då kanske det till och med handlar om något som mer liknar en nödvärnsituation.
ditt försök till desavouering av SJ beträffande den aspekten blir mest fånigt.
Ponera att LW drog med sig baseballträet som sägs vara försvunnet innan hon gav sig ut för ett eventuellt möte? Då kanske det till och med handlar om något som mer liknar en nödvärnsituation.
ditt försök till desavouering av SJ beträffande den aspekten blir mest fånigt.
Jag tänker ens inte ponera i detta fallet att LW skulle ha tagit med sig ett basebollträ när vederbörande under den då aktuella kvällen lämnade sin bostadsrätt, däremot sagt, så känner jag mig mycket övertygad om att någon person placerade ut tillhygget och då, nära angränsande till mordplatsen i förväg för att då senare kunna brukas som mordvapen.
Att inte godta
det vill säga, att desavouera, är något som du själv mycket ofta gör som skribent inom denna tråden, då allra främst när det gäller LW:s gamla anmälningar mot SD så som den så kallade "bilincidenten" för att sålunda rikta skulden på LW för SD:s "knoggnuggning" ... Gud skapade människan med en mun för att tala med, inte med hjälp av handen eller händerna, vilket i sin tur borde vara ett känt faktum för dig ? Däremot sagt, så desavouerar jag att LW mördades, då som endast 45 år gammal, och till råga på allt faktiskt hade tre barn vid sin sida, jag desavouerar också vidare sagt, att mördaren går fri från ett åtal med mycket kännbara påföljder i detta fallet, ytterligare skall tilläggas ifrån min sida sagt, att jag även desavouerar att man smutskastar ett brottsoffer som mördats tillika desavouerar jag att man smutskastar KammarÅklagaren Åsa Hiding samt de övriga inom Rättsväsendet och försvarar den nu mordmisstänkte SD på sannolika skäl för att bragt LW om livet.
Mvh/ @JokerMannen