Citat:
Ursprungligen postat av
Snor-Johan
Du tycker inte du gör samma korkade misstag som dom andra LW dyrkarna att i en tråd som handlar om att hon blev mördad bortse att hennes "fel och brister" var orsaken till det.
Det är så lätt att glömma vad denna tråd handlar om eller?
Det intressantaste är att Notknapparen " inte tror otroheten har med mordet att göra".
Hon har liksom JM svårt att skilja på vad hon vill ska vara sant och vad hon tror.
LW blev inte bragt om sitt liv på grund av att vederbörande hade fel och brister, det är något som endast förekommer och lever inom din egen imaginära värld, däremot sagt, så hade mördaren stora fel och brister, detta sagt med anledning av att mördaren var den personen som ansåg sig ha rätten till att ta lagen i sin egen händer och för att därnäst begå ett mord genom att bringa livet om sitt då utvalda offer, det vill säga, det du kallar för fel och brister, är vad du kan se hos personer som mördar andra människor, inte hos offren.
Tråden handlar om mordet på LW, det vill säga, vem som bringade livet om LW och tillika, varför mördaren tog lagen i egna händer.
Och inom detta fallet samt enligt ovan skrivet, så är det mycket troligt att den nu länge mordmisstänkte SD på sannolika skäl är den personen som bringade livet om LW, samt att HD med mycket stor sannolikhet var på ett eller annat sätt involverad i mordet på LW.
Du har under en längre tid undvikit att svara på min tidigare ställda fråga till dig och jag undrar varför ?
Itererat: Först var du tvärsäker på att SD var den rätta Gärningspersonen, sedan var du säker på att NW var den rätta Gärningspersonen, sedan blev du plötsligt tvärsäker på att HD var den rätta Gärningspersonen och att SD endast hade hjälpt till lite grann vid sidan av, min fråga löd då till dig enligt följande sagt, vem, eller vilken person blir din nästa säkra Gärningsperson?
Mvh/ @JokerMannen